دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه الف

مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: یکی از اقدامات مهم بانک مرکزی این است که باید سریع‌تر برای جمع آوری دستگاه‌های کارتخوان بی هویت اقدام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف ایران 8 هزار و 300 اتحادیه در کشور داریم که آماده اند در راستای قانون به فعالان اقتصادی پروانه دهند. اعلام شد حدود 3 میلیون کارتخوان به علت اینکه فعال اقتصادی آن‌ها مشخص نبود از رده خارج شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: یکی از اقدامات مهم بانک مرکزی این است که باید سریع‌تر برای جمع آوری دستگاه‌های کارتخوان بی هویت اقدام کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: یکی از اقدامات مهم بانک مرکزی این است که باید سریع‌تر برای جمع آوری دستگاه‌های کارتخوان بی هویت اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سیدرضا فاطمی امین در نشست هم اندیشی با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و مراکز استان‌ها که با حضور اکبری تالار پشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: با استقرار ساختار سازمانی جدید وزارت صمت ادغام واقعی در وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی به وقوع پیوست و نحوه حکمرانی تغییر و به روز شد. در تبصره 18 اصناف...

خبرگزاری ایسنا

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در ساختار جدید وزارت صمت کسب و کارها (صنف و صنعت) به صورت همزمان مورد توجه قرار گرفته، گفت که ساماندهی اصناف بدون مجوز در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فاطمی امین گفت: ساماندهی اصناف بدون مجوز را در دستور کار داریم همچنین معافیت‌های گمرکی صنایع را برای اصناف لحاظ کردیم.

خبرگزاری میزان

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در ساختار جدید وزارت صمت کسب و کار‌ها (صنف و صنعت) به صورت همزمان مورد توجه قرار گرفته اند گفت: ساماندهی اصناف بدون مجوز را نیز در دستور کار داریم و پیگیری خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در ساختار جدید وزارت صمت کسب و کارها (صنف و صنعت) به صورت هم‌زمان مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین در نشست هم اندیشی با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و مراکز استان‌ها که با حضور اکبری تالار پشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: با استقرار ساختار سازمانی جدید وزارت صمت ادغام واقعی در وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی به وقوع پیوست و نحوه حکمرانی تغییر و به روز شد. در تبصره 18 اصناف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 12 تیرماه امسال بود که سرانجام پس از مدت‌ها بحث و بررسی بر سر موضوع اصلاح بخشی از قانون اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده که از سال 1398 در دستور کار مجلس قرار گرفته بود، حذف این مالیات از طلا به تصویب رسید و به دولت ابلاغ شد. طبق این قانون 9‌درصد مالیات خرید طلا فقط به سود و اجرت طلا تعلق خواهد گرفت و اصل طلا از این مالیات معاف شد. حدود یک ماه پیش (13‌آذر...

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار خودرو در جاده بلاتکلیفی و مالیات بر سند دوم خانوار کلید بازار مسکن، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف ایران در خصوص دلیل تاخیر اجرای قانون پایانه‌های فروش توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اواخر آذرماه رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد هشت کالای مصرفی و سرمایه‌ای مشمول قیمت‌گذاری تولیدکننده می‌شوند. در این زمینه جلسه‌ای برگزار شد تا دراین‌باره تصمیم‌گیری شود. جلسه‌ای که در آن عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران و اعضای هیات‌مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضور داشتند و ماحصل...

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا بلیت هواپیما باز هم گران شد و اقتصاد بدون تلاطم، زیر سایه خبرهای خوب، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.