شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف کشور

اتاق اصناف کشور

وب‌گاه گسترش

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اقدام به ارسال یک نامه جهت اصلاح ضوابط اختصاصی خرید، فروش، حمل یا نگهداری گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها کرده است. این تغییرات به منظور افزایش شفافیت و کنترل بهتر بر روند تجارت این موارد ارزشمند صورت گرفته است.

وب‌گاه گسترش

نادر بذرافشان گفت: خروجی توافق این بود که ضوابط ثبت موجودی طلا فقط برای سه گروه الزامی شود. اولین گروه افرادی که به قصد تجاری اقدام به ورود کالای مشمول به کشور داشته باشند، گروه دوم اشخاصی که به قصد تجاری اقدام به خروج کالای مشمول از کشور را دارند و گروه سوم تولیکنندگان گروه کالایی یعنی کسانی که طلا استخراج شده از معدن را به شمش تبدیل می کند. مابقی افراد فعال در صنف طلا ملزم به ثبت...

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد که همکاران صنفی درباره ثبت موجودی طلا، هم از جنبه امنیتی و هم از لحاظ مسائل مالیاتی، ابهاماتی داشتند. همچنین، آنها متقاعد نشده بودند که چرا باید موجودی طلا ثبت شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان این که یک میلیون و 400 هزار فعال اقتصادی توانسته‌اند مجوز فعالیت اقتصادی خود را از طریق درگاه ملی مجوز‌ها دریافت کنند در مورد سامانه مودیان گفت تاکنون 9.5 میلیون کارپوشه فعال در این سامانه تشکیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق اصناف کشور گفت: برای بازار شب عید و ماه رمضان کارگروه‌هایی را توسط اتاق اصناف تشکیل داده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اذعان مسئولان مبنی بر فراوانی اقلام مورد نیاز شب یلدا همچون میوه، آجیل و خشکبار، شیرینی، مرغ و ماهی، انتظار می‌رود که با تشدید نظارت‌ها نوسانی در بازار رخ ندهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد از طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا با همکاری اتاق اصناف در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا و برخورد با متخلفان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی نحوه برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اعمال ماده 234 درباره آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس، سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را مکلف به همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون و اتاق اصناف کشور ایران، برای ایجاد سامانه جامع اطلاعات سرمایه گذاری کشور کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز دوشنبه (16 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها با ماده 24 این طرح با 169 رأی موافق، بدون رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند. براساس ماده 24 این طرح؛ در مواردی که طبق قانون از جمله ماده (12) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی...

خبرگزاری مهر

با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه ملی مجاز شد تا یک درصد از منابع ورودی سالانه خود را در این صندوق سرمایه‌گذاری کند.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مردم در خانه ملت به منظور معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری دولتی و غیردولتی در کشور و جذب تأمین مالی خارجی، سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را مکلف به همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون و اتاق اصناف کشور ایران ظرف مدت سه ماه از ابلاغ این قانون، نسبت به ایجاد زیرساخت الکترونیکی تحت عنوان «سامانه جامع اطلاعات سرمایه گذاری کشور»...