شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف کشور

اتاق اصناف کشور

وب‌گاه عصر ایران

طبق قانون صدور مجوز کاغذی تخلف و جرم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تا عصر روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت، تعداد 15468 درخواست پروانه کسب از سراسر کشور مراحل ثبت، احراز هویت، نشانی و استعلام‌های 8 گانه را در درگاه ملی مجوز‌ها بطور کاملا غیرحضوری و با موفقیت گذرانده‌اند و ازمیان آنها، برای 1530 نفر پروانه کسب صادر شده‌است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آمار‌های مربوط به درگاه ملی مجوز‌ها تعداد 15468 درخواست پروانه کسب مراحل ثبت، احراز هویت، نشانی و استعلام‌های 8گانه را در درگاه ملی مجوز‌ها بطور غیرحضوری و با موفقیت گذرانده‌اند و برای 1530 نفر پروانه کسب صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

براساس آمارهای مربوط به درگاه ملی مجوزها تعداد 15468 درخواست پروانه کسب مراحل ثبت، احراز هویت، نشانی و استعلامهای 8گانه را در درگاه ملی مجوزها بطور کاملا غیرحضوری و با موفقیت گذرانده‌اند و ازمیان آنها، برای 1530 نفر پروانه کسب صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر خدمات فنی وزارت صمت گفت: وزارت صمت حدود 22 میلیون شناسه کالا برای قطعات صادر کرده است و نظارت بر روی کالا‌ها به صورت مستمر و با دقت انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد: حدود 80 درصد کل پروانه‌های کسب، «ثبت محور» هستند، یعنی پس از ثبت درخواست و احراز نشانی، حداکثر 3 روزه صادر می‌شود.

خبرگزاری مهر

آئین پایانی سومین دوره رویداد ملی مدآفرین 1401 روز چهارشنبه 24 اسفند برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو علی‌بدل هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: اتحادیه های خرازی و آجیل و خشکبار به دلیل قیمت بالای واگذاری غرف نمایشگاه های بهاره به طور رسمی از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند دیگران نیز با تعداد کمی از اعضا حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد تاکید کرد: دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابتدا در ساحت مدیریت بازار ارز کشور و دوم در ساحت مدیریت بازار و قیمتهای داخلی تا شب عید و ماه رمضان، پیشنویس و متنی را آماده کند.

خبرگزاری مهر

قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: هیئت عالی رتبه اقتصادی سنگال به ریاست مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار این کشور، فردا در صدر هیاتی وارد تهران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام امور الکترونیکی مالیاتی اصناف به زودی در «مالیات من» ارائه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو موضوع «دکترین مواجهه متوازن با ادوار، رویداد‌ها و شخصیت‌های تاریخی ایران» و «تقویم رویدادمحور مشاغل، حرفه‌ها و اصناف کشور»، روز سه شنبه 18 بهمن در دستور کار جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی کشور قرار خواهد گرفت. سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان این مطلب گفت: همان طور که گفته بودیم سعی داریم تا شورای فرهنگ عمومی را به تقاطع مسائل فرهنگی...

خبرگزاری مهر

دو موضوع «دکترین مواجهه متوازن با ادوار، رویدادها و شخصیت های تاریخی ایران» و «تقویم رویدادمحور مشاغل، حرفه ها و اصناف کشور» در جلسه 18 بهمن شورای فرهنگ عمومی بررسی می‌شوند.