چهارشنبه 18 مهر 1403

اتحاد و حرکت در مسیر ولایت دشمن را به عقب رانده است / فتح خرمشهر، الگویی برای رفتار جهادی ما است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اتحاد و حرکت در مسیر ولایت دشمن را به عقب رانده است / فتح خرمشهر، الگویی برای رفتار جهادی ما است

حجت الاسلام درویشی گفت: اتحاد و حرکت در مسیر ولایت دشمن را به عقب رانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام علی درویشی عصر امروز با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان اسلام در روزهای دفاع مقدس با شجاعت برای آزادسازی خرمشهر برخاستند و با تلاش و مجاهدت توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

وی افزود: شهدا با اهدای جان خود استقلال و تمامیت ارضی را تثبیت کردند و با رشادت و از جان گذشتگی اجازه ندادند وجبی از خاک وطن به دست دشمن بیفتدو این مهم درس بزگ و عبرتی برای نسل جوان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به عملیات بیت المقدس، گفت: یکی از عملیات های دفاع مقدس بیت المقدس بود که در این عملیات رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر جان خود را تقدیم کردند و با روحیه خدایی و معنوی ایستادند.

حجت الاسلام درویشی بیان کرد: آنچه که در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی شد این بود که قدرت اتحاد و حرکت در مسیر ولایت، هر دشمنی را از پای درمی آورد و این رمز مهم آزادسازی خرمشهر بود و همانگونه که با حرکت در مسیر ولایت خرمشهر آزاد شد، دشمن در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و یا سایر عرصه ها نیز شکست می خورد و فتح خرمشهر، الگویی برای رفتار جهادی ما است.

وی خاطر نشان کرد: اگر رئیس جمهور فرمان اصلاح اقتصادی را می دهد در واقع همان حرکت جهادی در این مقطع است، زمانی برای فتح خرمشهر و امروز برای اقتصاد اینگونه اقدام می شود، در واقع امروز شکل بمباران ها عوض شده و با ایستادگی و اتحاد دشمن مایوس می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: در هیچ مقطعی نباید از دشمن غافل شد چرا که دشمن گاهی با نقاب و سلاح پنهان به میدان می آید، اگرچه در مقاطعی قراردادهایی با غرب بسته شده و برجام هایی به میان آمده اما دشمن، دشمنی خود را کرده و کوتاه نیامده است، در مجموع دشمن زمانی کوتاه می آید که اراده ما را می بیند.

حجت الاسلام درویشی گفت: پیام بزرگ سوم خرداد این است که اگر قرار بود تسلیم شویم باید در همان زمان سقوط خرمشهر تسلیم می شدیم اما ملت ایران ایستاد و خرمشهر با خون شهدا آزاد شد و امروز به برکت خون شهدا، ایران از عظمت و اقتدار بالایی برخوردار است و بزرگترین خدمت شهید سلیمانی این بود که محور مقاومت را ایجاد نمود.

وی اظهار داشت: امروز محور مقاومت قوی تر از هر زمانی در میدان نبرد با دشمن حضور دارد و این ایستادگی در برابر دشمن، آنها را نابود می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به چهار هزار شهید روحانی کشور افزود: فردا کنگره چهار هزار شهید روحانی برگزار می شود و در طول تاریخ، روحانیون در مقابل ستمگران ایستاده اند و روحانیت با تاسی از امام حسین (ع) و تحصیل در مکتب امام صادق (ع) در این مسیر حرکت می کنند.

حجت الاسلام درویشی خاطرنشان کرد: لرستان 54 شهید روحانی دارد و تجلیل و گرامیداشت مقام شهدای روحانیت در واقع تجلیل از همه فضیلت هاست.

انتهای پیام /