جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی 98 و 99 در مرحله ارتقای رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه کسب می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه 17 پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال 1403 اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم. آقامیری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردی که در خانه یک زن ثروتمند کار می‌کرد، وی را به طرز هولناکی به قتل رساند و با سرقت خودروی گران‌قیمت و طلاهای او متواری شد اما در نهایت به دام پلیس افتاد.

وب‌گاه فرارو

حمزه نجفی‌مهر، مخترع جوان ایرانی، در چهل‌ونهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو 2024 در کشور سوئیس موفق به کسب مدال برنز و دریافت جایزه ویژه نوآوری‌های این نمایشگاه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: صبح امروز یک جوان بروجنی براثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی میزان حمایت دولت از صندوق‌های بازنشستگی در بخش دوم لایحه بودجه 1403 کل کشور نشان دهنده رشد 36.9 درصدی اعتبارات این بخش نسبت به قانون بودجه سال 1402 است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

مهر نوشت: اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته شده، البته این محبوبیت چشمگیر همچنین باعث شده است تا اینستاگرام به پلتفرم مناسبی برای کلاهبرداری و اخاذی هم تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی فراجا دانش آموزان را ریشه توسعه در کشور عنوان کرد و گفت: افتتاح باشگاه «دانش‌آموزی خبرنگاران پلیس» نشان داد که در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان می توانیم بسیار امیدوار باشیم.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان محیط‌زیست بر ضرورت جدی ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در تمام فروشگاه‌های کشور تأکید کرد و گفت: «عملیاتی شدن کامل مقررات ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سطح کشور، کمک بزرگی به طبیعت ایران خواهد کرد و تأثیر بسیار مهمی در کاهش تولید پسماند‌های ناشی از مصرف کیسه‌های پلاستیکی خواهد گذاشت.»

وب‌گاه فرارو

بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده ها هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای تماشاخانه سنگلج دچار لرزش می‌شود و از آنجاکه این تماشاخانه روی قنات قرار گرفته و پیش‌تر هم فرونشست داشته است، این ساخت و ساز نگرانی جامعه هنری را در پی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 64 میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده‌های مازندران ثبت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی، در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال 1401 دیدیم که 38 هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است، اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد. دشمن برای ما خواب‌ها دیده است نماینده مجلس...