شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 11 تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه 11 مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: موضوع انعطاف شغلی بانوان و دغدغه مادران شاغل از برنامه‌های در دست پیگیری دولت سیزدهم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از 65 هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پالنگان روستایی است که زیبایی‌های آن در دل صخره و سنگ خودنمایی می‌کند و هنر معماری را برای هر بیننده و گردشگری به رخ می کشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهردار و وزیر مسکن راهی جنوب شهر تهران شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب 4900 نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ «آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، احمد قیومی فرماندار استان تهران و سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد. سید محمدحسین حجازی با تاکید بر شرایط خاص کشور گفت: «در حال حاضر شرایط کشور، شرایط خاصی است...

وب‌گاه الف

فرارو نوشت: دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجید راهب، پدر گلاب ایران در کاشان دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

50 سال پیش روش محاسبه اجاره توسط نمایندگان دولت اعلام شد.