پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

ایمان شمسایی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: با موافقت بانک مرکزی هر یک از زائران حج 1403 می‌توانند مبلغ 500 یورو به نرخی که این بانک اعلام خواهد کرد، از شعب بانک عاملی که در سراسر کشور معرفی می‌شود دریافت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: 59 قلم دارویی جدید بیماران خاص و صعب العلاج از جمله دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به‌زودی دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت‌های پلیس راهور نیز نصب می‌شود و در فاز اول این دوربین‌ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با توجه به همکاری بابک زنجانی و اینکه او بیش از 10 سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد.

وب‌گاه الف

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دوچرخه‌هایی که در تهران در گذشته استفاده می‌شدند محو شده‌اند، گفت: صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر در حال از بین رفتن است و باید آن را احیا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جدید قوه قضاییه درباره پرونده چای دبش توضیحاتی ارایه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه یکی از کارهایی که در این ستاد انجام می‌شود، پایش حقوق بشر در برخی کشورها است، گفت: برای نخستین بار تصمیم گرفتیم وضعیت حقوق بشر را در داخل ایران به صورت مکتوب منتشر کنیم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با روکیا، معاون نخست وزیر اوگاندا دیدار کرد. در این دیدار که به پیشنهاد معاون نخست وزیر اوگاندا در محل معاونت زنان برگزار شد، خزعلی ضمن اشاره به سوابق همکاری دو کشور گفت: بین ایران و اوگاندا همواره ارتباط و مناسبات خوبی وجود داشته است؛ در سازمان ملل نیز همکاری خوبی داشته‌ایم که امیدواریم این...

وب‌گاه فرارو

متخصص طب اورژانس دانشگاه گفت: مردم باید از مصرف قارچ‌های خودرو به خصوص قارچ‌های جمع آوری شده توسط افراد بومی خودداری کرده و جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تنها قارچ‌های را که توسط مراکز مجاز و در بسته بندی‌های دارای مجوز هستند را خریداری و مصرف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر روز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری دوره جدید سخنگویی دستگاه قضایی اظهار داشت: ابتدا از حسن اعتماد ریاست قوه قضاییه برای سپردن مسئولیت خطیر سخنگویی و از اینکه فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را یافته‌ام، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که این مهم موجبات رضایتمندی مردم که به حق رضایت خداوند است، فراهم آورد. وی تصریح کرد: در این...

خبرگزاری دانشجو

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: باید دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند را احیاء کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند. این پویش از 8 تا15 اردیبهشت با عنوان اصلی پویش معلم خوب من برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر، عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب پویش‌های فرعی زیر در سامانه شاد ارسال کنند: ازمعلمت بگو «@behtarinmoallem2» برای دانش‌آموزان و علاقه‌مندان...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری 25 نفر از داوطلبان متقلب نوبت اول کنکور 1403 در جلسه آزمون خبر داد و گفت: این افراد همان دقایق اولیه آزمون سر جلسه شناسایی و دستگیر شدند و در حال حاضر در اختیار نیرو‌های امنیتی قرار دارند.