جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان محیط‌زیست بر ضرورت جدی ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در تمام فروشگاه‌های کشور تأکید کرد و گفت: «عملیاتی شدن کامل مقررات ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سطح کشور، کمک بزرگی به طبیعت ایران خواهد کرد و تأثیر بسیار مهمی در کاهش تولید پسماند‌های ناشی از مصرف کیسه‌های پلاستیکی خواهد گذاشت.»

وب‌گاه فرارو

بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده ها هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای تماشاخانه سنگلج دچار لرزش می‌شود و از آنجاکه این تماشاخانه روی قنات قرار گرفته و پیش‌تر هم فرونشست داشته است، این ساخت و ساز نگرانی جامعه هنری را در پی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 64 میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده‌های مازندران ثبت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی، در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال 1401 دیدیم که 38 هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است، اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد. دشمن برای ما خواب‌ها دیده است نماینده مجلس...

وب‌گاه فرارو

تا پایان سومین روز پرواز‌های عمره تعداد یک هزار و 500 زائر از فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی از طریق هواپیمایی جمهوری اسلامی عزیمت کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان از آبگیری 30 درصد از پهنه تالاب کجی نمکزار این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» خبر داد و گفت: متهم به 14 فقره سرقت اعتراف کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و...

وب‌گاه مشرق نیوز

معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحیدی، وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد. وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت. گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان سنجش گفت: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی متخصص بیماری‌های عفونی در آستانه 25 آوریل مصادف با ششم اردیبهشت روز جهانی مالاریا، از مالاریا به عنوان یک بیماری انگلی شایع در جهان نام برد که حذف آن یکی از اهداف سازمان جهانی بهداشت است. این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به وضعیت شیوع مالاریا در ایران، گفت: این بیماری در سال‌های دور شیوع گسترده‌ای در کشور داشت، اما با...

وب‌گاه خبر آنلاین

مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم زنان را آزار می‌داد و فیلم سیاه از آنها تهیه می‌کرد، دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.