یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجرای طرح محله‌محور شهید «حاج قاسم سلیمانی»

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
اجرای طرح محله‌محور شهید «حاج قاسم سلیمانی»

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: همه استان‌ها علاوه بر عناوین عمومی هفته‌های دفاع مقدس یک مقطعی را برای خودشان انتخاب کردند که در استان خراسان‌جنوبی هم با بررسی‌های انجام شده در آغاز سال به چند دلیل این هفته را هفته اختصاصی استان خراسان‌جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب کردیم.

به گزارش ایسنا، سردار علی قاسمی در دیدار با دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، توضیح داد: سال 99 مقارن شده با چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در همین راستا از سوم خرداد تا پایان سال ویژه برنامه‌هایی برای گرامیداشت این مهم پیش‌بینی و در حال اجرا است.

وی گفت: ویروس منحوس کرونا مانع برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های کلان مردمی و نظامی شد، اما کارهای فکری، فرهنگی و هنری و در قالب فضای مجازی اجرا و در حال اجرا است. همه استان‌ها علاوه بر عناوین عمومی هفته‌های دفاع مقدس یک مقطعی را برای خودشان انتخاب کردند که در استان خراسان‌جنوبی هم با بررسی‌های انجام شده در آغاز سال به چند دلیل این هفته را هفته اختصاصی استان خراسان‌جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب کردیم. فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 15 تا 21 آذر به‌عنوان هفته اختصاصی خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب شده است.

سردار قاسمی از اجرای طرح محله‌محور شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان خبر داد، گفت: بسیج و سپاه با همه توان پای کار آمده و جلسات زیادی با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سایر مجموعه‌های غیر سپاه برگزار کرده است. برای مراسم گرامیداشت سالگرد شهید «قاسم سلیمانی» ستاد تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است لذا امیدواریم ویژه برنامه‌هایی در خور شأن این شهید بزرگوار در استان داشته باشیم. انتهای پیام