پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

احمد خاتمی: جورج بوش با 25 درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شد، چرا رسانه‌ها چیزی در مورد آن مشارکت به مردم دنیا نمی‌گویند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
احمد خاتمی: جورج بوش با 25 درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شد، چرا رسانه‌ها چیزی در مورد آن مشارکت به مردم دنیا نمی‌گویند

احمد خاتمی با بیان اینکه حضور در انتخابات در برخی کشورها اجباری است و محرومیت برای عدم مشارکت وجود دارد بیان کرد: در برخی کشورهای جهان فراز و نشیب مشارکت در انتخابات وجود دارد که جورج بوش با 25 درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شده چرا رسانه‌ها چیزی در مورد آن مشارکت به مردم دنیا نمی‌گویند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد خاتمی، عضو شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران، در کنگره و یادواره شهدای بیش از یک هزار شهید شهرستان شهریار، مدعی شده بود که؛ «در برخی کشورهای جهان فراز و نشیب مشارکت در انتخابات وجود دارد که جورج بوش با 25 درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شده چرا رسانه‌ها چیزی در مورد آن مشارکت به مردم دنیا نمی‌گویند.»

این ادعا درحالی مطرح شده که بررسی نتایج انتخابات آمریکا نشان می دهد که جورج بوش پسر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 با 271 رأی الکترول و انتخابات ریاست جمهوری سال 2004 با 286 رأی الکترول پیروز انتخابات شده بود.

در ادامه بخشی از اظهارات احمد خاتمی را به نقل از تسنیم می خوانید؛

* رژیم پهلوی که به مدت 57 سال به عفت ستیزی پرداخته بود توسط شهدا سرنگون شد لذا نسل چهارم انقلاب اسلامی باید به این موضوعات توجه کنند.

* میز ایران با دو برابر بودجه دشمنان همچنان نقشه و برنامه اجرا می‌کند، براندازی‌ها توسط مردم متدین و شهدای انقلاب در برابر منافقین کور دل شکست خورده است.

* خون شهدا هرگز هدر نمی‌رود و ریشه و بنیان ستم را از بین می‌برد، حزب اخوان المسلمین نتوانست در مصر یک سال حکومت اسلامی را نگه‌دارند ولی در جمهوری اسلامی با هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب 45 سال حکومت جمهوری اسلامی ایران سرپا و مقاوم مانده است.

*{با اشاره به انتخابات}: جنگ روانی و رسانه‌ای از یک سال گذشته دشمنان نتوانست حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را تحت‌الشعاع قرار دهد که حضور 41 درصدی کمر دشمنان را شکست.

* افرادی که در انتخابات شرکت نکردند به‌زعم خود اعتراض داشتند، مردم با وجود وضعیت و مشکلات اقتصادی پای صندوق‌های رأی آمدند و نشان دادند حساب نظام و مسئولین جدا است و مسئولین باید با روحیه بسیجی مشکلات مردم را حل و برطرف کنند.

* حضور در انتخابات در برخی کشورها اجباری است و محرومیت برای عدم مشارکت وجود دارد، در برخی کشورهای جهان فراز و نشیب مشارکت در انتخابات وجود دارد که جورج بوش با 25 درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شده چرا رسانه‌ها چیزی در مورد آن مشارکت به مردم دنیا نمی‌گویند.

* شرکت مردم در انتخابات پیروزی اعظم است، برخی مشکلات کنونی کشور در مدیریت برخی آقایان رخ داده که در انتخابات مشارکت نکردند و خود را معترض قلمداد کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1883077