شنبه 8 اردیبهشت 1403

جورج بوش

جورج بوش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پولیتیکو به قلم یک اپوزیسیون ایرانی می‌افزاید: اگر بایدن بخواهد به هرج‌ومرج رو به افزایش در خاورمیانه پایان دهد، باید با یک استراتژی مشخص به میدان بیاید. بیشتر تهدیداتی که متوجه منافع آمریکا است، از جانب ایران است. ایران در آستانه دستیابی به بمب اتم قرار دارد. نیرو‌های نیابتی آن در حال گسترش اقدامات خود هستند. آن‌گونه که حمله اخیر به اسرائیل نشان...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار نشریه پولیتیکو می‌گوید: وقتی از یک مقام آمریکایی پرسیدم استراتژی بایدن در قبال ایران چیست، با خنده گفت: من یک پاسخ برای آنها دارم؛ دولت بایدن هیچ استراتژی‌ای در قبال ایران ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید اگر اطلاعات و آمار عملکرد پدافند هوائی رژیم صهیونیستی در 26 فروردین برای ساکنان اراضی اشغالی منتشر شود، فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی مملو از جمعیتی باشد که برای فرار از اسرائیل صف کشیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس نظرسنجی جدیدی، بیشتر رای‌دهندگان آمریکایی معتقدند که دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای کشورشان بهتر از دولت فعلی بایدن بوده است. تقریبا نیمی از شرکت‌کنندگان می‌گویند که سال‌های ریاست بایدن بدتر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی وقایع و اتفاقات فقط متعلق به دوره و زمان خود نیستند بلکه می‌توانند بر سال‌های آتی و حتی نسل‌های آینده اثرگذار باشند. این گونه اتفاقات، تاریخ یک ملت و کشور را رقم می‌زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم صهیونیستی در پی وحشت از انتقام، عملیات روانی تازه‌ای را طراحی کرده و با استفاده از مزدوران اجاره‌ای ایرانی، پیام‌های مسالمت‌آمیز به مردم ایران ارسال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده جو لیبرمن روز پنجشنبه مرگ این سناتور و نامزد پیشین پست معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا را پس از تحمل عوارض ناشی از سقوط اعلام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقامات رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی رژیم به دلیل هزینه‌های گزاف جنگ غزه به خیالبافی‌های همچون تجزیه ایران متوسل شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الهام عابدینی، پژوهشگر روابط بین الملل، غرب مدعی است دارو، غذا و کمک‌های بشردوستانه مشمول تحریم نیست. اما در عمل محدودیت در انتقال پول و تراکنش بانکی سبب شده در عمل این محصولات نیز در بهترین حالت، با قیمتی گزاف و در زمانی طولانی تر به ایران برسد. حتی امدادرسانی هلال احمر به عنوان یک نهاد بین المللی بشردوستانه هم تحت تاثیر تحریم‌ها آسیب دیده است. دهه‌هاست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه ها فاش کردند: رئیس سیا به منظور دیدار با مقامات دولتی آرژانتین و تجزیه و تحلیل تحرکات حزب‌الله در منطقه و حملات سایبری منتسب به روسیه، به آرژانتین سفر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سیا به منظور دیدار با مقامات دولتی آرژانتین و تجزیه و تحلیل تحرکات حزب‌الله در منطقه به آرژانتین سفر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بی‌ثباتی مجدد در خاورمیانه پس از 7 اکتبر برای ایالات متحده منافع اقتصادی زیادی داشته است. مشکلی که جهان باید با آن مقابله کند این است که جنبه‌های مهم اقتصاد آمریکا تا چه حد به ناامنی در خاورمیانه نیاز دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید احمد خاتمی با کنایه به رئیس دولت اصلاحات گفت: برخی مشکلات کنونی کشور در مدیریت برخی آقایان رخ داده که در انتخابات مشارکت نکردند و خود را معترض قلمداد کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد خاتمی با بیان اینکه حضور در انتخابات در برخی کشورها اجباری است و محرومیت برای عدم مشارکت وجود دارد بیان کرد: در برخی کشورهای جهان فراز و نشیب مشارکت در انتخابات وجود دارد که جورج بوش با 25 درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شده چرا رسانه‌ها چیزی در مورد آن مشارکت به مردم دنیا نمی‌گویند.

وب‌گاه عصر ایران

سید احمد خاتمی با اشاره به انتخابات گفت: جنگ روانی و رسانه‌ای از یک سال گذشته دشمنان نتوانست حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را تحت‌الشعاع قرار دهد که حضور 41 درصدی کمر دشمنان را شکست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه اکونومیست سرمقاله این هفته خود را به موضوع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اختصاص داده و عوامل موثر بر سرنوشت این رویداد سیاسی مهم را بررسی کرده است. پس از سه‌شنبه بزرگ، به نظر واضح است که انتخابات ریاست‌جمهوری2024 در آمریکا مبارزه‌ای میان جو بایدن و دونالد ترامپ خواهد بود و برای اولین‌بار از سال1912 یک رئیس‌جمهور سابق، رئیس‌جمهور مستقر را به چالش خواهد کشید.