شنبه 15 اردیبهشت 1403

اختلاف فدراسیون دوچرخه‌سواری و اداره کل تهران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اختلاف فدراسیون دوچرخه‌سواری و اداره کل تهران

اداره کل ورزش و جوانان تهران اعلام کرد که فدراسیون دوچرخه‌سواری خودش نمی‌خواهد انتخابات هیات تهران برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، با توجه به بلاتکلیفی 16 ماهه انتخابات هیات دوچرخه سواری تهران، فدراسیون در نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار این شد به وضعیت این هیات ورود کند اما اکنون اداره کل ورزش و جوانان تهران عنوان می‌کند که خود فدراسیون به دنبال برگزاری انتخابات نیست.

کرمعلی ایرجی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با ایسنا در واکنش به بلاتکلیفی هیات تهران بیان کرد: من اردیبهشت 1401 فعالیتم را در اداره کل ورزش و جوانان تهران آغاز کردم و از همان زمان هم پروسه برگزاری انتخابات را در پیش گرفتیم. سه نفر کاندیدای انتخابات شدند و حراست در بیست و هشتم اردیبهشت تایید صلاحیت کاندیداها را اعلام کرد. ما نیز از فدراسیون خواستیم، زمان برگزاری انتخابات را اعلام کنند. فدراسیون در نامه‌ای که با امضای سرپرست فدراسیون رسول هاشم کندی بود، به ما اعلام کرد که انتخابات هیات پس از انتخابات فدراسیون برگزار شود. او ادامه داد: زمانی هم که دوره سرپرستی هیات به پایان رسید، آقای حسین‌زاده را در آبان 1401 به عنوان سرپرست جدید معرفی کردیم که فدراسیون هم حکم او را زد. اکنون هم دوره اول سرپرستی آقای حسین زاده به پایان رسیده است و مجددا در نامه‌ای به فدراسیون خواستیم که سرپرستی مجدد او را تایید کند تا وارد پروسه برگزاری انتخابات هیات شویم اما فدراسیون هیچ جوابی به ما نداده است. اکنون جالب است که فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان نامه زده است که به انتخابات ورود کند در حالی که نامه خود فدراسیون نشان می‌دهد، خودشان نمی‌خواستند انتخابات هیات برگزار شود. حتی 20 روز است که ابلاغ مجدد سرپرست هیات را هم نزده‌اند.

ایرجی همچنین گفت: سرپرستی که ما معرفی کرده‌ایم بعد از یک دوران بی سر و سامانی هیات انصافا خوب کار کرد و خود فدراسیون هم از عملکردش راضی است.

او در پاسخ به این پرسش که چرا در دوره اول سرپرستی حسین زاده ثبت نام مجدد از کاندیداها انجام نشد؟ تاکید کرد: چون فدراسیون خواسته بود که انتخابات هیات بعد از انتخابات فدراسیون برگزار شود و نامه آن هم موجود است.