شنبه 14 مهر 1403

اخذ نتیجه مطلوب از محدودیت‌های کرونایی در گروی همکاری اصناف است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اخذ نتیجه مطلوب از محدودیت‌های کرونایی در گروی همکاری اصناف است

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اخذ نتیجه مطلوب از رعایت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و محدودیت‌های کرونایی در گروی همراهی و همکاری عموم مردم به خصوص فعالان بازار و کسبه است.

ناصر فغفوری روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت حال حاضر گسترش بیماری کرونا نتیجه کم کاری و عدم توجه جدی در بین تمامی آحاد جامعه بوده و به منظور جلوگیری از وخیم شدن اوضاع اجتماعی و اقتصادی باید خود را ملزم به رعایت تمامی پروتکل ها و بخشنامه های صادره از سوی وزارت بهداشت کنیم.

وی یادآور شد: اگرچه به جهت قرار گرفتن در شرایط تحریمی و اوضاع نامطلوب اقتصادی فشار سنگینی بر فعالان بازار و صنوف وارد می شود اما به جهت لزوم جلوگیری از انتقال سریع ویروس کرونا لازم است که تمامی دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا اجرایی شود.

فغفوری با اشاره به ابلاغ بخشنامه جدید در خصوص تعطیلی اصناف گروه 2، سه و چهار طی 2 هفته آتی گفت: اگرچه این تعطیلی فشارهای اقتصادی صنوف را تشدید می کند اما به یقین با رعایت دقیق این بخشنامه از سوی صنوف تضمینی را برای سپری کردن روزهای نسبتا آرام در زمستان به دست خواهیم آورد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: حفظ سلامت جامعه مهمترین مولفه فعالیت اجتماعی و اقتصادی است و همه ما در هر جایگاه و فعالیتی ملزم به حرکت در مسیر تداوم آن هستیم.

*س_برچسب‌ها_س*