دوشنبه 28 خرداد 1403

ادامه حملات حزب‌الله به مواضع اسرائیل / انهدام تانک مرکاوا در شمال فلسطین اشغالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ادامه حملات حزب‌الله به مواضع اسرائیل / انهدام تانک مرکاوا در شمال فلسطین اشغالی

جنبش حزب‌الله لبنان از تداوم حملات به مواضع رژیم صهیونیستی و منهدم کردن یک تانک «مرکاوا» این رژیم خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب‌الله اعلام کرد که یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «شتولا» واقع در شمال فلسطین اشغالی با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است. این جنبش افزود که تانک مذکور در حین تردد در این منطقه هدف قرار گرفت و منهدم شد و سرنشینان آن نیز کشته و زخمی شدند. رزمندگان حزب‌الله همچنین نظامیان صهیونیست را که در اطراف تانک بودند با گلوله توپخانه هدف گرفتند.

این جنبش همچنین از هدف قرار دادن مقر نیروهای مرزی رژیم صهیونیستی در پادگان «دوویو» در شمال فلسطین اشغالی با موشک‌های فلق خبر داد که مستقیما به هدف اصابت کرده است. رزمندگان حزب‌الله ساختمان محل استقرار یک گروه از نیروهای اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه «المناره» که حاوی تجهیزات جاسوسی فنی است، هدف قرار دادند که باعث انهدام این تجهیزات شد. مبارزان حزب‌الله پایگاه «الرمثا» در تپه‌های کفرشوبا را نیز با اسلحه مناسب هدف گرفتند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید