دوشنبه 16 مهر 1403

ادامه راه امام خمینی (ره)، عزت و اقتدار بیش از پیش ایران را به دنبال خواهد داشت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ادامه راه امام خمینی (ره)، عزت و اقتدار بیش از پیش ایران را به دنبال خواهد داشت

ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

امام جمعه یزد: ادامه راه امام خمینی، عزت و اقتدار بیش از پیش ایران را به دنبال خواهد داشت

آیت الله محمدرضا ناصری امام‌جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: حضرت امام‌خمینی (ره) با انقلاب مقدس خود به ملت و کشور اسلامی ما عزت و عظمت بخشید و باید این هدف و آرمان محفوظ بماند.

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با پیروی از امام‌حسین (ع) به قیام الهی خود علیه طاغوت با همراهی مردم مومن ادامه داد و به پیروزی رسید.

امام جمعه یزد اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با هدف احیای دین و برخورد با ظالمان با همراهی مردم و استقامت آنها با نیتی خالص نهضت را ادامه داد.

ناصری خاطرنشان کرد: تمامی زندگی حضرت امام راحل (ره) برای همه افراد و جوانان یک الگوی بی‌بدیل است و باید مردم و مسئولان با پیروی از اهداف و آرمان ایشان به راه عزت‌بخش ادامه دهند.

وی تأکید کرد: امروز رهبر معظم انقلاب، همان راه روشن حضرت امام راحل (ره) را با همراهی مردم ادامه می‌دهند و با استقامت تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران در گرو ادامه راه حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان، عمل به وصایای آنها و تبعیت از رهبر معظم انقلاب توسط مردم و مسئولان است.

ناصری عنوان کرد: هدف برخی رسانه‌های گروهی فقط به انحراف کشاندن نسل جوان است و باید مسئولان و مردم برای مقابله به آنها اقدام مناسب داشته باشند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد: تلاش دشمن تحریف شخصیت امام خمینی است

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه‌های نماز این هفته گفت: یکی از موضوعاتی که برای تداوم انقلاب اسلامی لازم است و باید به صورت جهادی روی آن کار شود بررسی شخصیت، اندیشه و عملکرد امام است.

وی افزود: تا کنون رهبر معظم انقلاب اجازه ندادند و دشمن نتوانسته است در قالب غرض‌ورزی شخصیت امام را تحریف کند اما در تلاش برای تحریف هستند و امام یک سرمایه بزرگ اسلامی، تاریخی، ملی و انقلابی است که باید اندیشه ارزشمند ایشان برای همیشه از دستبرد تحریف در امان باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: غرض ورزان برای تحریف شخصیت و دستاوردهای انقلابی امام راحل اهدافی هم دارند که یکی از این اهداف زیر سوال بردن فلسفه انقلاب اسلامی است.

مدرسی خاطرنشان کرد: ایجاد انحراف در صراط مستقیم انقلاب اسلامی و مخدوش جلوه دادن چهره انقلاب امام در میان مردم خارج از ایران اسلامی از اهداف پروژه دشمن برای تحریف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از کاسته شدن ارزش پول ملی از اولویت‌های اقتصادی امروز است، اما متاسفانه چرخه باطلی همچنان ادامه دارد این است که دولت قیمت‌ها را به شکل رسمی گران می‌کند و در بازار هم علاوه بر آن افزایش قیمت‌ها را به شکل غیررسمی داریم و این مسئله مخرب گرانی باید بین سازمان‌های اقتصادی دولتی و بازار متوقف شود.

انتهای پیام /