دوشنبه 9 مهر 1403

ادامه فعالیت شت رشته ورزشی معلولین در فدراسیون‌ای مرتبط

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
ادامه فعالیت شت رشته ورزشی معلولین در فدراسیون‌ای مرتبط

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از ادامه فعالیت شت رشته ورزشی معلولین در فدراسیون‌ای مربوطه خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی از ادامه فعالیت شت رشته ورزشی معلولین در فدراسیون‌ای مربوطه خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که بعدازظر امروز (یکشنبه) با حضور مدی علی‌نژاد، معاون ورزش قرمانی وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا مظلومی، رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، سیدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد، بعد از بررسی‌ای به عمل آمده و نظر نایی حاضرین در جلسه مقرر شد رشته‌ای تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، قایقرانی، تیراندازی با کمان، دوچرخه‌سواری، بدمینتون و سوارکاری مچون گذشته در فدراسیون‌ای ملی مرتبط به فعالیت خود ادامه بدند.

رغبتی افزود: این تصمیم کارشناسی و قطعا به نفع رشته‌ای یادشده خواد بود، چرا که به لحاظ ماهیت کاری سنخیت بیشتری بین آنها وجود دارد و فعالیت این رشته‌ها در تمامی ابعاد، تخصصی‌تر پیش خواد رفت، ضمن اینکه در فدراسیون‌ای جانی و بین‌المللی نیز روال فعالیت به مین شکل است.

مدیرکل دفتر برنامه و نظارت ورزش قهرمانی تاکید کرد که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک براساس برنامه‌ا و عملکرد این رشته‌ا، از آنا حمایت خواد کرد.

  • بیشتر بخوانید: