چهارشنبه 13 تیر 1403

اذعان به ناتوانی ارتش اسرائیل در جنگ افروزی علیه حزب الله لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اذعان به ناتوانی ارتش اسرائیل در جنگ افروزی علیه حزب الله لبنان

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در سرمقاله خود نوشت: در حالی که درگیری‌ها با حزب الله لبنان همچنان ادامه دارد، وزرای راستگرای تندرو بر طبل جنگ در جبهه شمالی می‌کوبند.

یک روزنامه عبری زبان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ افروزی علیه حزب الله لبنان اذعان کرد.

در ادامه این سرمقاله آمده است: وزیر امور دارایی می‌گوید جنگ با حزب الله سریع و سخت خواهد بود اما این سخنان فریب دهنده است، چرا که چنین جنگی می‌تواند به یک درگیری منطقه‌ای بیانجامد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص ادامه داد: نسبت به آمادگی ارتش برای ورود به جنگ با حزب الله شک و تردیدهایی وجود دارد و پیش بینی می‌شود در صورت وقوع این جنگ خسارات سنگینی به جبهه داخلی وارد آمده و هزاران تن کشته شوند.

خبر مرتبط رئیس جمهور این کشور هشدار داد / جنگ میان حزب الله و اسرائیل حتمی است

رئیس جمهور صربستان با بیان اینکه سرسختی بروکسل در مقابل روسیه، در نهایت مسکو را مجبور می‌کند که تا آخر به جنگ ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هیچ فلسفه بزرگی در این میان وجود ندارد و همه چیز روشن و بدون ابهام است؛ وقتی شما با رویکرد و سیاست‌های خود این پیام را به روس‌ها می‌دهید که «ما می‌خواهیم شما ناپدید شوید!»، از آنها چه انتظاری دارید؟

این روزنامه اضافه کرد که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که راهکار سیاسی را بر جنگ ترجیح می‌دهد و این نظر تمام صهیونیست‌هایی است که خواهان بازگرداندن اسرا و ساکنان مناطق شمالی به خانه‌هایشان هستند.

پیشتر نیز مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی به قدرت رزمی حزب الله لبنان در سایه تسلیحات پیشرفته این حزب اذعان کرده و نسبت به جنگ افروزی در جبهه شمالی هشدار داده بودند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اذعان به ناتوانی ارتش اسرائیل در جنگ افروزی علیه حزب الله لبنان 2