جمعه 14 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از تغییر شروع ساعت کاری ادارات خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه با انتشار پیام ویدیویی به مناسبت تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسلمانان، مدعی شد که این کشور از تمام ابزارهای دیپلماتیک خود برای برقراری آتش‌بس در غزه استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس نوبت بعداز ظهر استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه 22 اسفندماه ساعت 16 تعطیل می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطب از سایت عرشه آنلاین یکی از دریاچه های زیبای گیلان به نام مرداب سراوان را به شما معرفی می کنیم. در پارک جنگلی سراوان غیر از آسمان همه چیز سبز است. از چمن و درختان گرفته تا مرداب سراوان که با پوشش گیاهی متراکم خود، آب را همانند زمرد منعکس می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، مرداب سراوان که در استان گلستان و حد فاصل شهرستان سیاهکل و رشت واقع شده است به لطف دست اندرکاران، مقصدی مناسب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات بازار ارز تهران در حالی امروز پیگیری شد که برخی قیمت‌ها روند افزایشی را دنبال کردند؛ قیمت لیر ترکیه در بازار امروز 1885 تومان معامله شد و ریال عمان هم بیشترین میزان افزایش را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر نخست وزیر فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد: بسیاری از آژانس‌های خدماتی وزارتی از روز یکشنبه «با استفاده از ابزارهای فنی آشنا، اما با شدت بی‌سابقه» هدف قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار و آماده‌باش پلیس برای چهارشنبه‌سوری / کشف بیش از 10 تن موادمحترقه و مرگ 10 تن تاکنون سخنگوی فراجا: از ابتدای اسفند ماه تاکنون شاهد افزایش 24 درصدی مصدومان و 67 درصدی جانباختگان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری بودیم. 10 تن جان خود را از دست دادند و 10 نفر از مصدومان نیز وضعیت جسمی بسیار بدی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استولتنبرگ، دبیرکل ناتو مخالفت خود با اظهارات «پاپ فرانسیس» مبنی بر اینکه اوکراین باید شجاعت برافراشتن پرچم سفید را داشته باشد، اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه سه شنبه 22 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به مناسبت اعطای نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهان ارتش و سپاه تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 ایران، چین و روسیه از فردا آغاز خواهد شد. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از فردا (سه شنبه) آغاز می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و یگان‌های شناوری کشورهای چین و روسیه شرکت دارند و نمایندگانی از کشورهای عمان، آذربایجان، قزاقستان، پاکستان و آفریقای جنوبی نیز حضور دارند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی پنج جلسه حراج سکه طلا در مجموع 49 هزار و 899 قطعه ربع سکه و 4583 قطعه نیم سکه به متقاضیان تخصیص داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب امسال در حرم مطهر رضوی سخنرانی نوروزی نخواهند داشت رهبر انقلاب امسال در حرم مطهر رضوی سخنرانی نوروزی نخواهند داشت رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال رهبری به حرم مطهر رضوی نمی‌آیند / ایسنا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد روز دوشنبه محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پایگاه «الراهب» را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.