پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان یوسفی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از تغییر شروع ساعت کاری ادارات خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اداره آموزش و پرورش رباط‌کریم گفت: به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی چهارشنبه آخر سال نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت 16 تعطیل می شود. رییس اداره آموزش و پرورش رباط‌کریم گفت: به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی چهارشنبه آخر سال نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت 16 تعطیل می شود. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی زودهنگام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همسر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران در یک نشست در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال گذشته تلاش فراوانی برای کمک به احیای دریاچه ارومیه کرده‌ایم و تمایل به تعمیق همکاری های تخصصی برای احیای دریاچه داریم. سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران در یک نشست در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال گذشته تلاش فراوانی برای کمک به احیای دریاچه ارومیه کرده‌ایم و تمایل به تعمیق همکاری های تخصصی برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آفرین امامی، مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: یکی از مکان‌های پربازدید گردشگران در تعطیلات نوروز، کاخ گلستان است، که براین اساس آماده‌سازی این مجموعه میراث جهانی برای فراهم کردن یک محیط مناسب و درخور شأن گردشگران در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پای قضات به مدارس جیرفت باز شد اما حضور آنها نه برای احکام و قضاوت بلکه برای آموزش کودکان و نوجوانان به عنوان آسیب پذیرترین افراد جامعه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به اجرای طرح اورژانس دونده برای اولین بار برای ارائه خدمات به مصدومان چهارشنبه سوری، از مردم خواست که در چهارشنبه آخر سال، از ترددهای غیرضروری و مسدود کردن راه آمبولانس‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت‌الله سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق فردا (سه شنبه) را روز اول ماه مبارک رمضان در این کشور اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناتو یک رزمایش چهار ماهه با نام «مدافع استوار» برگزار کرده که بزرگترین تمرین نظامی این ائتلاف به رهبری آمریکا از زمان جنگ سرد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق فردا (سه شنبه) را روز اول ماه مبارک رمضان در این کشور اعلام کرد. دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق فردا (سه شنبه) را روز اول ماه مبارک رمضان در این کشور اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دفتر آیت‌الله سیدعلی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف امروز دوشنبه اعلام کرد که هلال ماه مبارک رمضان بعد از غروب امروز رویت شده و فردا (سه شنبه) اول ماه مبارک رمضان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حمله موشکی از خاک لبنان، آژیرهای خطر در چندین شهرک صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی از پیشکسوت استقلال شکایت کرد. باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی از پیشکسوت استقلال شکایت کرد. مصاحبه و کری‌خوانی‌های مهدی فنونی‌زاده بازیکن پیشین تیم استقلال با پرسپولیسی‌ها سبب شکایت این باشگاه از وی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، بیش از یک تن و 200 کیلوگرم مخدر حشیش از قوطی‌های رب در گمرک مرزی میلک کشف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاوال H6 هیبرید و پلاگین هیبرید دو محصول جدید بازار خودروی کشور هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

10 ویژه‌برنامه سحرگاهی امسال ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما پخش خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رییس شورای امنیت روسیه گفت اشتباهات فاحش رییس جمهور آمریکا از شرایط بد روحی او خبر می دهد.