پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 گزارشگر دیدار چهارشنبه تیم های استقلال و پرسپولیس را گزارش خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی فردا تا صبح چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی کولاک برف، وزش باد شدید و سیلاب پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی تهران و پکن، زمینه را برای ارائه گمانه زنی هایی هموار کرده است. گروهی از ناظران از تعامل نزدیک دو بازیگر می گویند و گروهی دیگر از محدودیت های حاکم بر روابط این دو.

وب‌گاه عصر ایران

اسناد محدودی از این لباس فضایی وجود دارد، از این رو، کسی به طور دقیق نمی داند هازارد چند مدل از آن ساخت، چه موادی در آن استفاده شده بود و این که آیا می توانست فضانوردی را روی کره ماه زنده نگه دارد یا خیر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی برای چندمین بار طی روز جاری خاک یمن را هدف حمله‌های هوایی قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی مطهری از سیاست های دوگانه آمریکا در جنگ غزه انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل هلال احمر استان قزوین از انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در روستای نظام آباد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار قدس در فلسطین امروز دوشنبه در توییتی نوشت نیروهای رژیم صهیونیستی روی دیوارهای اطراف باب الاسباط؛ یکی از درهای مسجد الاقصی در قدس اشغالی سیم خاردار نصب کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال ابجد روزانه سه شنبه 22 اسفند 1402 را در این صفحه بخوانید. فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. اولین گام که شما برای گرفتن فال ابجد باید بدانید، دانستن حروف ابجد است. ابجد فال شما: ب ج د

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، همچنان شاهد واردات بی‌رویه و غیرقانونی آیفون‌های آمریکایی رفرش و ریپک شده هستیم. این فعالیت‌های غیرمجاز باعث نگرانی یکی از ائمه جمعه شده است و ابهامی درباره برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اصلاح این روند در سال 1403 وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 گزارشگر دیدار چهارشنبه تیم‌های استقلال و پرسپولیس را گزارش خواهند کرد. مخاطبان می‌توانند با قابلیت تغییر صدای گزارشگر دربی را با متفاوت تماشا کنند. به گزارش عرشه آنلاین، 2 گزارشگر دیدار چهارشنبه تیم‌های استقلال و پرسپولیس را گزارش خواهند کرد. مخاطبان می‌توانند با قابلیت تغییر صدای گزارشگر دربی را با متفاوت تماشا کنند. پیش از این تغییر صدای گزارشگر بازی به قابلیت تلویزیون اضافه شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: تحولات غزه نشان داد که موضوع فلسطین به عنوان آرمان مشترک مسلمانان و در صدر اولویت‌های جهان اسلام قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس شیفت عصر پردیس سه شنبه ساعت 15 تعطیل می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطابق با متن بودجه درخواستی بایدن برای سال 2025 که در روز دوشنبه توسط کاخ سفید منتشر شده آمده است که دولت از قانون‌گذاران آمریکایی خواسته تا مصوبه برای ارائه کمک 92 میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تایید کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جایگاه ویژه‌ای در هر ورزشگاه برای بانوان ساخته شود تا زنان بتوانند آزادانه در آن حضور پیدا کنند. به گزارش عرشه آنلاین، روز دوشنبه در آیین معرفی جوان برتر خراسان رضوی در مشهد افزود: مساله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز یکی از اموری است که اکنون در عرصه ورزش وجود دارد موضوعی که از یک طرف مجامع جهانی بر آن توجه و تأکید کرده اند و از سوی دیگر، مطالبه...