جمعه 14 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام وکیل اولیای دم مرحوم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، تمام مدیران متهم سازمان محیط زیست و ستاد احیای دریاچه ارومیه در پرونده واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تبرئه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس نوبت بعداز ظهر استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه 22 اسفندماه ساعت 16 تعطیل می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی، می‌توان مشاهده کرد میزان اعتبارگیری قاعده‌مند بانک‌ها در هفته گذشته به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 21 اسفندماه زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، دریای خزر را لرزاند و این زمین لرزه در برخی از شهرستان‌های غرب استان گیلان از جمله شهرستان مرزی بندر آستارا نیز حس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1403، شروعی پرانرژی برای تلویزیون رقم می‌خورد؛ زمانی که سریال‌های متنوع در ژانرهای طنز، تاریخی و اجتماعی، به همراه برنامه‌های ویژه برای ایام نوروز و ماه رمضان، آماده می‌شوند تا مخاطبان را به خود جذب کنند در سال 1403، شروعی پرانرژی برای تلویزیون رقم می‌خورد؛ زمانی که سریال‌های متنوع در ژانرهای طنز، تاریخی و اجتماعی، به همراه برنامه‌های ویژه برای ایام نوروز و ماه رمضان، آماده می‌شوند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیرگی پوست یا پیگمانتاسیون که ریشه در اختلال‌های رنگدانه‌های پوستی دارد، بر اثر کمبود ویتامین D ایجاد می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، زمانی‌که ویتامین D در بدن فرد به سطح بسیار پایینی برسد، کارکرد رنگدانه‌های پوست مختل خواهد شد. اختلال رنگدانه‌های پوست روی فعالیت سلول‌های پوستی و فعالیت ملانین تأثیر می‌گذارد و لک‌هایی روی پوست صورت ایجاد می‌شود. برای رفع این عارضه، پیشنهاد می‌کنیم روزانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو درباره آخرین وضعیت جنگ اوکراین گفت: وقت آن نیست که درباره تسلیم شدن اوکراینی‌ها صحبت کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریشی سوناک در این پیام تصویری که یک نسخه آن را در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد، مدعی شد که تمایل دارد خشونت‌ها در غزه هرچه سریع‌تر تمام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون، فوتبالیست ستاره ایرانی که بهترین گلزن تیم ملی است مدتی است به تیم رم پیوسته است. در این ویدئو ایتالیایی حرف زدن او را می بییند. به گزارش عرشه آنلاین، سردار آزمون، فوتبالیست ستاره ایرانی که بهترین گلزن تیم ملی است مدتی است به تیم رم پیوسته است. در این ویدئو ایتالیایی حرف زدن او را می بییند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد سازمان‌های دولتی این کشور در معرض حملات سایبری «بی‌سابقه‌ای» قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید تاکید کرد که اسرائیل تاکنون هیچ برنامه‌ای درباره امنیت فلسطینی‌های غیرنظامی در منطقه رفح ارائه نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد: بایدن گفته است که اگر هیچ برنامه‌ای برای امنیت بیش از یک میلیون غیرنظامی در رفح وجود نداشته باشد، عملیاتی در آنجا انجام نخواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از تغییر شروع ساعت کاری ادارات خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از تغییر شروع ساعت کاری ادارات خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، احسان یوسفی اظهار کرد: به منظور هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات بین واحدهای استانی و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه 21 اسفندماه برگزار شد و با تخصیص 8052 ربع سکه و 4583 نیم سکه به پایان رسید.