جمعه 14 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز «هایماS8» در بازار افتی 20 میلیونی داشت و این افت «تارا اتوماتV2» هم با کاهش 8 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه با احتساب خالص فروشی از سوی شورای نظارت استان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت 16 تعطیل می شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبر ابطال انتخابات در گچساران از سوی شورای نگهبان تکذیب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اتفاق رخ داده در یکی از درمانگاه‌های قم، اعلام کرد: این قضیه توسط نهادهای امنیتی و قضایی در حال پیگیری است. به گزارش عرشه آنلاین، معاون امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اتفاق رخ داده در یکی از درمانگاه‌های قم، اعلام کرد: این قضیه توسط نهادهای امنیتی و قضایی در حال پیگیری است. ، حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی در دیدار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت لیر ترکیه در جریان معاملات بازار ارز تهران روند صعودی را سر لوحه کار خود قرار داد و با تجربه افزایش 10 تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد؛ 1885 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

وب‌گاه گسترش

یک خودرو جدید از سایپا به بازار عرضه شده است که همان فیس لیفت کوییک است. این خودرو در حال حاضر با نسخه اتوماتیک کوییک نیز در بازار موجود است.

وب‌گاه الف

خبری مبنی بر رد صحت انتخابات حوزه انتخابیه باشت و گچساران آن هم از سوی هیات اجرایی شهرستان مربوطه، در فضای مجازی و برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی از امرور دست به دست شد که دفتر نظارت شورای نگهبان و معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد این شایعه را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل برای نخستین بار از سال 1967، در اقدامی بی‌سابقه اقدام به نصب سیم خاردار اطراف «باب الاسباط» منتهی به مسجدالاقصی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جایگاه ویژه‌ای در هر ورزشگاه برای بانوان ساخته شود تا زنان بتوانند آزادانه در آن حضور پیدا کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ما معتقد هستیم اسلام می تواند همه مسایل ما را حل کند و در این مساله نیز می تواند مرجع نظر باشد. مساله حضور بانوان در ورزشگاهها، مساله بدون راه حلی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در سازمان ملل متحد گفت: شورای امنیت باید به منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی با احترام به حاکمیت ملی، استقلال و تمامیت ارضی کشورهای عضو پایبند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو پس از سه روز قهر به محل کار خود برگشت و در اولین اقدام، دبیر کارگروه حجاب و عفاف شرکت مترو را برکنار کرد. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو پس از سه روز قهر به محل کار خود برگشت و در اولین اقدام، دبیر کارگروه حجاب و عفاف شرکت مترو را برکنار کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو پس از سه روز قهر به محل کار خود برگشت و در اولین اقدام، دبیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام وکیل اولیای دم مرحوم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، تمام مدیران متهم سازمان محیط زیست و ستاد احیای دریاچه ارومیه در پرونده واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تبرئه شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتری دریای خزر و فاصله 280 کیلومتری، شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان را لرزاند.