شنبه 15 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

وب‌گاه گسترش

روندهای اقتصادی جهانی همچنان نگران‌کننده هستند و در همین راستا، ارزش ین ژاپن در مقابل دلار آمریکا به کمترین سطح در 34 سال گذشته سقوط کرده است. علاوه بر ضعف ین، دلار نیز به قدرتمند شدن ادامه می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

بازار بیتکوین همچنان در محدوده معاملاتی خود در حال نوسان است و به نظر می‌رسد بی‌تفاوت نسبت به نزدیک شدن به بسته شدن کندل ماهانه آینده است.

وب‌گاه گسترش

پیش‌بینی نرخ شیبا اینو با توجه به رشد چهار درصدی اخیر و رسیدن نرخ به 0.00002589 از اهمیت بسیاری برخوردار است. این امر به دلیل نوسانات چشمگیری است که کل بازار کریپتو در روزهای اخیر تجربه کرده است.

وب‌گاه گسترش

رمزارز Grass در شبکه سولانا به طور منحصر به فرد ایجاد شده است و یک راه حل مالی لایه دو را بر اساس هوش مصنوعی به سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین شیب نزولی را در پیش گرفت و ارزش هر واحد آن به 63,013 (شصت و سه هزار و سیزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.22 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به سطحی کمترین تا به حال رسیده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه به مدت کوتاهی با یک کاهش 4 درصدی به 62800 دلار نزول کرد و در حال حاضر در حدود 63700 دلار مورد معامله قرار می گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باتوجه به نوسانات اخیر قیمت بیت‌کوین، دلار و گزارش‌های مالی ناخوشایند ایالات متحده آمریکا، ین پرسش در ذهن تحلیلگران ایجاد شده‌است که آیا بیت‌کوین همچنان به عنوان محافظ در برابر تورم دلار ایالات متحده عمل می‌کند یا اینکه شروع به انعکاس بیشتر حرکات دلار آمریکا کرده‌است؟

وب‌گاه گسترش

در طی هفته گذشته، ارزش توکن‌های گیم‌فای (GameFi) به طور چشمگیری افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

به دلیل کاهش پاداش بلاک و کاهش سودهای حاشیه، ماینرهای بیت کوین با فشار فزاینده‌ای روبه‌رو خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

در این خبر، به پیش‌بینی جدید قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ، اشاره شده است.

وب‌گاه گسترش

تتر هشدار می‌دهد که شرکت‌های خارجی از تسلط دلار آمریکا و پیشرفت‌های فناوری ایالات متحده بهره می‌برند و از این روند نادیده گرفتن فناوری و آرزوی استفاده از ارزهای رمزپایه به منظور کاهش سلطه دلار هشدار داده است.

وب‌گاه گسترش

پس از رویداد هالوینگ بیت‌کوین در سال 2024، به عنوان یک لحظه تاریخی برای بیت‌کوین تلقی می‌شود. تحلیل‌گران بازار و کارشناسان، پیش‌بینی می‌کنند که این رویداد مهم، منجر به افزایش چشمگیر در تقاضا برای بیت‌کوین خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت اتریوم امروز با افزایش 2.81 درصدی نسبت به روز گذشته، به 3251 دلار رسید. این افزایش نرخ در حالی رخ داده که در چند روز گذشته، بازار شاهد انباشت قابل توجه اتریوم توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، به ویژه جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، بوده است.

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال اصلی در طی ماجراهای مربوط به دستگیری بنیانگذاران کیف پول سامورایی توسط وزارت دادگستری ایالات متحده و نیز به دنبال تنش‌های فعلی در خاورمیانه و نوسانات پس از هاوینگ، برای مدت کوتاهی کاهش قیمت را تجربه کردند.