جمعه 20 مهر 1403

ارسال 400 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ارسال 400 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام

ایلام - ایرنا - رییس خانه مطبوعات ایلام از افزایش چهار برابری آثار ارسالی به دومین جشنواره فصلی مطبوعات این استان خبر داد و گفت: تاکنون 400 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

عبدالحمید کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از جشنواره با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه ای برای مشارکت و شرکت خبرنگاران و روزنامه نگاران استان برگزار می شود.

وی، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای پویایی و نشاط رسانه ای در استان و احیای ارتباط سازنده سازمان ها و نهادها با اصحاب رسانه را از دیگر اهداف این جشنواره در دوره دوم عنوان کرد و یادآور شد: زمینه های جشنواره در بخش آزاد شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش و مصاحبه و بخش ویژه شامل انتخابات و مشارکت ملی، گام دوم و انقلاب اسلامی، روند توسعه استان بانگاه به زیرساخت های ارتباطی و مواصلاتی و سرمایه گذاری، طبیعت و محیط زیست، آسیب های اجتماعی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و اطلاع رسانی کرونا است.

کرمی، جوایز جشنواره را در بخش آزاد نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم مبلغ 2 میلیون ریال و جوایز بخش ویژه را مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر عنوان کرد.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام یادآور شد: آثار این جشنواره برای داوری ارسال شده و پیش بینی می شود اختتامیه این جشنواره نیمه نخست خرداد برگزار شود.

*س_برچسب‌ها_س*