چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

آلمان با درخشش گرد مولر مهاجم بزرگ خود که به بمب‌افکن معروف بود توانست برای دومین بار قهرمانی در جام جهانی را این بار در خاک خود تجربه کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر فوتبال را به نام دیگری بشناسند یکی از آن نامها قطعا "پله" مروارید سیاه این رشته جذاب خواهد بود و فوتبال برزیل بدون نام این اسطوره بزرگی خود را از دست خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نهمین جام جهانی فوتبال به میزبانی مکزیک در حالی با قهرمانی برزیل خاتمه یافت که طی آن دنیای فوتبال یک ستاره به تمام معنا و مروارید خود "پله" را از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال اروگوئه را می توان یکی از نمادهای جام جهانی دانست؛ تیمی که اولین میزبان، اولین قهرمان قبل از جنگ جهانی و اولین قهرمان بعد از جنگ جهانی بوده و همیشه یک مدعی شناخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه تلاش تیم ملی کاهش فاصله تیم ایران با تیم‌های بزرگ در جام جهانی است، گفت: مردم ایران قلبا دوست دارند تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع تیم ملی در جام جهانی روسیه، با خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم ملی، نظم موجود در اردو را مرهون تجربه او می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی با حضور 13 بازیکن در زمین چمن شماره 2 ورزشگاه آزادی به مرور برنامه‌های کادرفنی پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که کی‌روش احترام و همدلی را در تیم ملی به وجود آورده، این چیزی است که به آن نیاز داشتیم.

خبرگزاری تسنیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از سرمربی پرتغالی این تیم پرداخت و گفت، او احترام و همدلی را در تیم ملی به وجود آورده است.

خبرگزاری دانا

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با بازگشت کی‌روش به تیم ملی مثل چهار سال قبل هم بازیکنان و هم تمام کسانی که در مجموعه پک حضور دارند، از این اتفاق خوشحالند.

خبرگزاری مهر

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشم تلاش می کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرتضی پورعلی گنجی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره برگزاری برنامه‌های کادر فنی تیم ملی با عنوان «ارزیابی فنی» گفت: در ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم در جمع ملی‌پوشان هستم. با بازگشت آقای کی‌روش به تیم ملی مثل چهار سال قبل هم بازیکنان و هم تمام کسانی که در مجموعه پک حضور دارند، از این اتفاق خوشحالند چون هر کدام وظیفه‌ی مشخصی دارند و بر...

وب‌گاه الف

آخرین خدمه (3 ایرانی، 2 ونزوئلایی) هواپیمای شرکت «امتراسور» از آرژانتین به ونزوئلا رسیدند و سفیر ایران در کاراکاس، در آیین استقبال از آنها با بیان اینکه آمریکا متخصص دروغ پردازی است، این موفقیت را «پیروزی عدالت بر بی‌عدالتی» و اتحاد عمیق تهران - کاراکاس در برابر «دروغ‌پردازی آمریکا» دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: عملکرد ضعیف خط میانی پرسپولیس باعث کمرنگ شدن تعداد موقعیت‌های خطرناک این تیم شده است.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان کارلوس کی‌روش در آخرین بازی دوستانه خود پیش از حضور در جام جهانی 2022 به مصاف نیکاراگوئه خواهند رفت.