چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

شاگردان کارلوس کی‌روش در آخرین بازی دوستانه خود پیش از حضور در جام جهانی 2022 به مصاف نیکاراگوئه خواهند رفت.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه افتتاح پالایشگاه در ونزوئلا اقدام مثبت دولت سیزدهم برای دور زدن از تحریم ها بود، تصریح کرد: قطعاً هرچه روابط بین‌المللی ایران در حوزه سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی گسترش پیدا کند، برای کشور مفیدتر خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هر چند فوتبال باشگاهی ما از صحنه‌های جذاب و خلاقیت‌های فوتبال بهره چندانی نبرده است اما حضور 16 لژیونر و عملکرد خوب آن‌ها ما را به ماهیت کلی تیم ملی امیدوار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به درخواست اوکراین برای میزبانی از جام جهانی 2030 واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی محمدنبی: کی‌روش هر زمان که صلاح بداند فهرست را اعلام خواهد کرد که این قاعدتا به قبل از اعزام به قطر موکول خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت، هتل و زمین تمرینی انتخاب شده برای تیم ملی در قطر مناسب نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون در گفت‌وگو با رادیو فوتبال درباره برنامه‌های آینده تیم ملی فوتبال ایران صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید: * در فاصله کمتر از 35 روز به شروع جام جهانی چه برنامه‌ریزی برای موفقیت تیم ملی صورت گرفته است؟ در هر صورت برنامه‌ای که باید حداقل از یک سال پیش برنامه‌ریزی و کارهایش به خوبی انجام می‌شد، با توجه به اینکه...

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: بازدیدب از امکانات تیم ملی در قطر داشتیم که هتل محل اقامت، زمین تمرین و... به دلیل این که در دوره گذشته دیر اقدام شد، مناسب شرایط تیم ملی ما نیست.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت برنامه‌های تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی را تشریح کرد و از انجام یک بازی تدارکاتی در تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت، هتل و زمین تمرینی انتخاب شده برای تیم ملی در قطر مناسب نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ستاره اروگوئه ای رئال مادرید با گلی که در دیدار برابر الچه به ثمر رساند یک رکورد جدید را به نام خود در فصل جاری به ثبت رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی غنا یکه چهارمین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند، به دنبال انتقام از اروگوئه پس از 12 سال است. این تیم با ستاره خود به نام "توماس پارتی" به دنبال خلق معجزه و صعود به مراحل بالاتر هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تقریبا یک ماه تا شروع جام جهانی بازیکنان شاخصی به دلیل مصدومیت حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال کره جنوبی یکی از قدرت های سنتی فوتبال آسیاست که سابقه ای بیشتر از همه تیمهای دیگر قاره کهن در جام جهانی دارد و امسال برای دهمین بار پیاپی به این تورنمنت معتبر راه یافت.