چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار تیم ملی پرتغال در زمان پخش سرود ملی کشورش به شکلی متفاوت با سایر هم‌تیمی‌هایش ایستاد و خبرساز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: ملی پوشان با انسجام خوب و به دور از هر گونه حاشیه می‌توانند در جام جهانی شگفتی ساز شوند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه اکیپ در لیستی پرنام و نشان، بزرگ‌ترین غایبین احتمالی و قطعی جام جهانی را ردیف کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون جهانی فوتبال گاف عجیبی در معرفی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی داد.

وب‌گاه فرارو

این گاف عجیب فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حالیست که کارلوس کی روش بیش از یک ماه است که هدایت تیم ملی کشورمان را به جای اسکوچیچ در اختیار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون جهانی فوتبال گاف عجیبی در معرفی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال ملی برزیل یکی از بهترین تیم‌هایی است که در جام جهانی حضور دارد. بسیاری از بهترین بازیکن‌های جهان از ابتدا تا امروز در این تیم بازی می‌کرده‌اند و همین دلیل خوبی برای محبوبیت برزیل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های انگلیس که در چندین سال گذشته تیم ملی کشورشان در جام‌های جهانی همواره ناکام بوده، تلاش مذبوحانه‌ای را آغاز کرده تا با ترفندهای خاص خود بیرون از مستطیل سبز تیم ملی ایران را به حاشیه بکشانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکشنبه شب در چارچوب دیدار حساس لیورپول و منچسترسیتی، دیگو ژوتا در لحظات پایانی مسابقه از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و به بیرون رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در فاصله یک ماه مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی پرتغال در آستانه جام جهانی یکی از ستاره های خود را از دست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) 26 مهر ماه از آزادی پنج خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین، پس از 129 روز تلاش دیپلماتیک و کارزار حقوقی و کنسولی مشترک ایران و ونزوئلا خبر داد. به گزارش فارس، مقامات دادگاهی در آرژانتین روز جمعه از اجازه خروج به پنج خدمه باقیمانده هواپیمای بوئینگ 747 متعلق به...

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام آزادی پنج خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین گفت که خدمه ایرانی در ابتدای مسیر بازگشت به کشور هستند.