پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

تک گل تیم ملی مقابل اروگوئه با چند ضرب ساده و روی هماهنگی تحسین برانگیز سه بازیکن به ثمر رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت‌ها به گل رسید.

وب‌گاه عصر ایران

این روزها در ایران اسلامی جنب و جوش عجیبی به چشم می خورد. هرروز تعدادی از هموطنان با دیده گریان، به عشق امام حسین (ع) از خانواده و کاشانه و دوستان خداحافظی کرده، عازم راهپیمایی اربعین می شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نشریه انگلیسی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل اروگوئه، نسبت به خطر این تیم مقابل انگلیس در جام جهانی هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از نکات امیدوار کننده تیم ملی در بازی دیشب با اروگوئه نمایش خوب مردان دفاعی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رسانه معتبر نسبت به نمایش ایران مقابل اروگوئه واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

سایت معتبر «Opta» به برتری یک بر صفر ایران مقابل اروگوئه در اولین بازی دوستانه فیفادی واکنش نشان داد: اروگوئه آمار 1.06 موقعیت احتمال گل داشت در حالی که این آمار برای ایران به 0.56 می‌رسد. ایران موقعیت گل کمتری داشت ولی موثرتر ظاهر شد.

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: با توجه به بازیکنان توانمند و قدرتمندی که داریم، می‌توانیم به جام جهانی جوانان صعود کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

برد تیم ملی ایران مقابل اروگوئه در دیداری تدارکاتی، ناراحتی شبکه سعودی‌اینترنشنال را به همراه داشت.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر رژیم تروریستی شماره یک جهان، به تقلید از سلف شکست خورده خود، از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل برای نفرت پراکنی و تهدید ملت ایران سوء استفاده کرد.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی در آستانه گرفتن یک ضربه پنالتی از بازیکنان اروگوئه بود.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته وی، یک دستگاه خودرو حامل گالن‌های بنزین رها شده و سایر تجهیزات که برای اغتشاشات و آسیب به اموال عمومی استفاده می‌شد، در سطح استان از این افراد کشف شد.

وب‌گاه عصر ایران

از مردم عزیز که صف خود را از افراد شرور و اغتشاشگر جدا کردند و از پلیس حمایت های "خالصانه" و "هوشمندانه "داشتند، قدردانی می کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت معتبر اوپتا آنالایست به برتری یک بر صفر ایران مقابل اروگوئه در اولین بازی دوستانه فیفادی واکنش نشان داد و از قدرت ایران صحبت کرد. ایران در مقابل اروگوئه با اینکه در آمار برتری نداشت ولی توانست با درخشش قدوس، انصاری فرد و گلزنی طارمی به یک برد ارزشمند دست یابد تا لرزه بر اندام ولز و آمریکا بیفتد. آنالایست نوشت: با اینکه ایران مسلط بر میدان...