پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

صرف نظر از نتیجه ای که در بازی ایران - اروگوئه به دست آمد چیزی که در این بازی خوشحال کننده بود سبک بازی تیم ملی بود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر امور خارجه سوئد نیز در این دیدار با اشاره به وجود روح قانون و رویه‌های مستقل صدور حکم در میان دستگاه‌های قضایی کشورهای مختلف، اظهار کرد: استمرار مشورت میان وزرای خارجه در این زمینه به درک مشترک از موضوعات کنسولی از جمله تجدید نظر در برخی پرونده‌ها کمک خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال در نیمه دوم پس از تغییر نگرش کی روش آزادتر برابر تیم ملی اروگوئه بازی کردند و توانستند پیروز شوند.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی ایران در حالی شب گذشته به مصاف اروگوئه رفت که کارلوس کی‌روش از سه بازیکن جدید در ترکیب تیم ملی نسبت به بازی‌های قبل رونمایی کرد.

خبرگزاری مهر

یک نشریه انگلیسی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل اروگوئه، نسبت به خطر این تیم مقابل انگلیس در جام جهانی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته در دیداری تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه به برتری یک بر صفر رسید تا یک برد ارزشمند و مهم را پیش از جام جهانی کسب کند. پیروزی ایران در مقابل یاران لوییز سوارز باعث شد تا نشریه معتبر انگلیسی به تمجید از تیم ملی کشورمان بپردازد و آنها را یک هشدار جدی برای سه‌شیر تلقی کند. تیمی که شب گذشته باز هم ناکام بود و برابر ایتالیا شکست...

وب‌گاه عصر ایران

این قبیل اقدامات مذبوحانه برای تخریب روابط دو کشور و دو ملت دوست و برادر، قویا محکوم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گل برتری ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که سه بازیکن تیم ملی نقش اصلی را در آن ایفا کردند.

وب‌گاه گسترش

علیرضا بیرانوند یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران برابر اروگوئه بود که نمایش فوق العاده ای ارائه داد.

وب‌گاه ورزش سه

ناصر پورمهدی می گوید با نمایشی که تیم ملی در برابر اروگوئه داشت نشان داد در جام جهانی پیش رو می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

کارلوس کی‌روش در بازی با اروگوئه نشان داد استراتژی‌اش در تیم ملی فوتبال ایران تغییر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنرانی شجاعانه، مستدل و تحسین برانگیز جنابعالی در سازمان ملل متحد دیگربار صدای عزت، اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی اروگوئه می گوید تیم های زیادی مانند ایران هستند که می توانند با شما اینگونه بازی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

ساعت شروع به کار شیفت صبح کارخانجات و کارگاه ها 6 صبح تعیین شده که متناسب با آن سایر شیفت های کاری کارخانجات و کارگاه ها انجام می شود.

وب‌گاه گسترش

تیم ملی فوتبال ایران دیروز (جمعه) در دیداری دوستانه به مصاف اروگوئه رفت و با تنها گل مهدی طارمی توانست بر حریفش غلبه کند.