پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه الف

یک سایت انگلیسی به تیم ملی این کشور بابت بازی خوب ایران هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

سیدمهدی صالحی معتقد است پیروزی مقابل اروگوئه انگیزه مضاعفی به ملی پوشان برای جام جهانی داد.

وب‌گاه عصر ایران

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای کلیه مسیرها و بازه زمانی 11 مهر تا 10 آبان ماه، از ساعت هشت صبح امروز شنبه 2 مهر ماه، توسط فروشندگان حضوری (آژانس‌ها و دفاتر فروش) آغاز شد

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نشریه انگلیسی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل اروگوئه، نسبت به خطر این تیم مقابل انگلیس در جام جهانی هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

در دنیای مدرن مدارک و مستندات بسیاری از شرکت ها از طریق واتساپ جابه‌جا می‌شوند. قطعی اینترنت در روزهای گذشته باعث شد بسیاری از کارها قفل شوند.

وب‌گاه عصر ایران

سه فیلم پرفروش امسال همچنان «انفرادی»، «سگ بند» و «علف‌زار» هستند که البته به نظر می رسد ممکن است در هفته‌های آینده «علف‌زار» جای خود را به فیلم‌های دیگری بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برد شب گذشته تیم ملی ایران بازتاب زیادی در رسانه‌های دنیا از جمله پرتغال و انگلیس داشت. رسانه‌های پرتغالی به واسطه گلزنی طارمی و مربیگری کارلوس کی روش برد ایران را پوشش دادند.

وب‌گاه عصر ایران

هرابرجان در این تقسیمات کشوری در ردیف 90026 یک دهستان از بخش مروست و با مرکزیت روستای هرابرجان و بدون تغییر از زمان اولین تقسیمات کشوری در دوره قاجار تا کنون باقی مانده است.

وب‌گاه ورزش سه

انتخاب دروازه بان شماره یک تیم ملی از جمله تصمیماتی است که کارلوس کی‌روش تا آخرین لحظه به آن فکر خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: کمتر روزی است که تصویر شادمان ساپینتو در تمرین استقلال از سوی عکاس این مجموعه شکار نشود.

وب‌گاه عصر ایران

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: چه کسی وضعیت حجاب را به اینجا رساند؟ وقتی ما می‌گوییم این کار به نفع حجاب و عفت جامعه و اسلام نیست به این دلیل است که همان‌هایی که حجاب دارند را از دست می‌دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که پیش از «ناصر کنعانی»، سخنگوی وزارت خارجه ایران، تأکید کرده بود که قرار نیست نفت یا برق یا سوخت رایگان به لبنان داده شود و دو کشور در حال مذاکره درباره یک مجموعه پیشنهادی کامل برای حل مشکل سوخت در لبنان هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه‌های معتبر انگلیس و آمریکا به نمایش ایران مقابل اروگوئه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: درخواست داورزنی برای تمدید حضورش در فدراسیون والیبال مورد موافقت قرار نگرفت تا وی به دلیل بازنشستگی از فدراسیون رفتنی شود.

وب‌گاه عصر ایران

تغییرات اقلیمی: از نهنگ های تلف شده تا توفان فیونا

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم جوانان ایران مدعی است که در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام جهانی، نمایش ایران در جدال تدارکاتی مقابل اروگوئه امیدوارکننده بوده است.