پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به پیروزی این تیم مقابل اروگوئه واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه های خارجی به پیروزی ایران برابر اروکوئه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت کنونی هر کیلو مرغ گرم 60 هزار تومان، هر کیلو ران مرغ 60 هزار تومان، سینه مرغ 120 هزار تومان و فیله مرغ 130 هزار تومان است.

وب‌گاه فرارو

سرمربی اروگوئه با وجود شکست برابر ایران از نحوه بازی تیمش ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

تغییرات در مجری و ساختار «اعجوبه‌ها» نیز باعث نشد این مسابقه با استقبال مخاطبان فراوانی مواجه شود. «زوجی‌نو» نیز وضعیتی مشابه «اعجوبه‌ها» دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: اگر در ورزشگاه‌ها به خانواده‌ام ناسزا بگویند، نمی‌توانم نگاه‌شان کنم و عکس‌العمل نشان ندهم.

وب‌گاه عصر ایران

قسمت سوم سه‌گانه تاریخی عاشقانه و محبوب «تالار گرگ» که به زندگی «‌توماس کرامول» صدر اعظم هنری هشتم پرداخته‌، با عنوان «آینه و نور» در سال 2020 توسط انتشارات «هارپر کالینز» منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود بعد از سرمربیگری کی‌روش، توانست اروگوئه را با تک گل مهدی طارمی شکست دهد. کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران بعد از این پیروزی روحیه‌بخش در آستانه 60 روز تا جام جهانی در صفحه توییتر خود به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و نوشت: «کارتان خوب بود بچه‌ها. انسجام تیمی داشتیم و همه با ذهنیت برنده بازی کردند. ما...

وب‌گاه ورزش سه

هافبک اسبق تیم ملی و استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جدال با اروگوئه مدعی است که بازگشت این مربی پرتغالی باعث شده تا نظم بازیکنان کاملا مشهود باشد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب شب گذشته تیم ملی در برابر اروگوئه که در نهایت منجر به پیروزی یک بر صفر ایران شد نکات جالب و یا بهتر است بگوییم چند سورپرایز داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: مهدی ترابی که در ترکیب فیکس تیم کشورمان به میدان رفته بود یکی از بهترین های ایران مقابل اروگوئه بود.

وب‌گاه عصر ایران

پسرم خودش وقتی دید قیمت کوله پشتی چقدر گران شده است، از ما خواست کیف برایش تهیه نکنیم و اگر طی سال کیفش خراب یا پاره شد و ضرورت بود آن وقت برای تهیه کیف اقدام کنیم.