دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایسنا

فیلم‌های کوتاه «ستین» و «زنگ‌ها» به کارگردانی «اصغر عباسی» در ادامه اکران جهانی خود به فستیوال فیلم Make Art کالیفرنیا آمریکا راه یافت.

خبرگزاری ایسنا

موافقان و مخالفان حضور اسکوچیچ روی نیمکت مربیگری تیم‌ملی نظرات متفاوتی درباره شرایط او در دوران شیوع کرونا و تعویق رقابت‌های ملی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم مستند «کیارستمی و عصای گمشده»، ساخته محمودرضا ثانی که بینش، دیدگاه و جهان‌بینی این فیلمساز سرشناس ایرانی را به تصویر کشیده است، موفق به دریافت جایزه از جشنواره‌ای در یونان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشنواره مستند «لراپترا» در کشور یونان جایزه بهترین فیلم مستند را به فیلم ایرانی «کیارستمی و عصای گمشده» ساخته محمودرضا ثانی اهدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

تصمیمات جدید به بلاتکلیفی تیم ملی و اسکوچیچ دامن زده و هفته‌های آینده دستخوش اتفافات جدیدی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سپ بلاتر» ضمن اشاره به این موضوع که به اعتقاد وی قاره آفریقا دیگر به این زودی‌ها میزبانی جام جهانی را به دست نخواهد آورد، مدعی شد که حمایت وی از پیشنهاد این قاره برای میزبانی از تورنمنت سال 2010، به کنار گذاشته شدن وی از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) منجر شده است.

خبرگزاری تسنیم

شورای اتحادیه اروپا از اعضای این اتحادیه خواست به تدریج محدودیت های سفر به استرالیا، کانادا، گرجستان، ژاپن، نیوزیلند، رواندا، کره جنوبی، تایلند، تونس و اروگوئه را بردارند.

خبرگزاری ایسنا

«کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمود رضا ثانی و تهیه کنندگی بهروز نشان در هفتمین جشنواره بین المللی مستند «لراپترا» در کشور یونان به نمایش در می آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی در جشنواره «لراپترا» یونان نمایش داده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران تا ماه ژوئن سال جاری میلادی، 29.87 مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را با یک پله صعود در مقایسه با ماه می سال 2020، به 66 از میان 138 کشور رسانده است.

خبرگزاری مهر

برادر و مدیر برنامه «ادینسون کاوانی» بازیکن اروگوئه‌ای مذاکرات مثبتی با باشگاه بنفیکا داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین‌الملل گفت: چهل دانشگاه ایرانی در سطح عالی نظام‌های رتبه‌بندی معتبر جهانی قرار دارند.