دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایسنا

پاری سن ژرمن باتوجه به قرار گرفتن سوارس در فهرست فروش بارسلونا به دنبال جذب این مهاجم اروگوئه ای است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خبر هفته گذشته ال چیرینگیتو تایید شد و باشگاه بارسلونا به زودی با لوئیس سوارز قطع همکاری خواهد کرد. امروز رادیو راک 1 کاتالونیا گزارش داد که رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به لوئیس سوارز اطلاع داده است که برای فصل بعد روی او حساب نمی کند و به فکر تیمی دیگر برای خود باشد. خبری که مورد تایید مارکا و دیگر رسانه های کاتالونیا قرار گرفت. از دیجیکالا...

خبرگزاری ایسنا

سرمربی بارسلونا به مهاجم اروگوئه‌ای اعلام کرد به او نیازی ندارد و به دنبال تیم دیگری برای خود باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تازه‌وارد باشگاه بارسلونا پس از برگزاری جلسه با «لوئیس سوآرز»، به مرد اروگوئه‌ای اعلام کرد که در برنامه‌های فصل آینده وی جایی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

چندین نشریه اسپانیایی مدعی شده‌اند که سرمربی هلندی جدید تیم فوتبال بارسلونا به مهاجم اروگوئه‌ای این تیم گفته است که برای خود به دنبال تیمی جدید باشد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - عضو هیات رییسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در قبال عملکرد دولت تعارف ندارد و مواظب منافع مردم است، گفت: لازمه کارآمدی نظام و دولت همکاری سه قوه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تداوم زیاندهی خودروسازان در سال‌جاری، فعالان اقتصادی از وضع مالیات‌های سنگین گله دارند و اولتیماتوم آخر به وزیر اقتصاد درباره هفت‌تپه، سایر موضوعات اقتصادی مهم روزنامه‌های شنبه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار نهایی لیگ اروپا دو تیم اینتر ایتالیا و سویا اسپانیا برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 سویا و قهرمانی این تیم همراه بود. اینتر خیلی زود در دقیقه 5 به گل رسید. روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند ولی در ادامه لوک دی یونگ دو بار دروازه اینتر را گشود. نراتزوری در دقیقه 35 توانست گل تساوی بخش...

خبرگزاری ایسنا

سویا توانست با برتری برابر اینتر بار دیگر قهرمان لیگ اروپا شود.

خبرگزاری میزان

مدافع اروگوئه‌ای چند فصل پیش پاری‌سن‌ژرمن در آستانه پیوستن به بنفیکا قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد سال 1332، سامانه «عماریار»، مجموعه فیلم‌هایی را برای تماشای خانگی و خرید در این ایام ارائه کرد. مجموعه مستند 10 قسمتی «روزهای آزادی»، به کارگردانی وحید فرجی و تهیه شده در مرکز بسیج صداوسیما، نخستین اثر بسته ویژه «عماریار» برای سالروز کودتای 28 مرداد است. این مستند دخالت‌های سیاسی، نظامی و امنیتی آمریکا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آستانه سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد سال 1332، سامانه «عماریار»، مجموعه فیلم‌هایی را برای تماشای خانگی و خرید در این ایام ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا

باشگاه آژاکس می‌خواهد مهاجم اروگوئه‌ای دوباره در این تیم بازی کند.

خبرگزاری ایسنا

در آستانه سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد سال 1332، سامانه «عماریار»، مجموعه فیلم‌هایی را برای تماشای خانگی و خرید در این ایام ارائه کرد.