دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایسنا

مهاجم بارسلونا در این فصل آمار بهتری نسبت به بازیکن اینتر داشته است.

خبرگزاری ایسنا

مهاجم اروگوئه ای آبی اناری ها بعد از گلزنی در دیدار برابر اسپانیول به سومین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نظام رتبه‌بندی آموزش عالی تایمز در رتبه‌بندی دانشگاه‌های آمریکای لاتین 2020 از 13 شاخص عملکردی دانشگاه‌ها در حوزه‌های تدریس و آموزش، تحقیق و پژوهش، انتقال دانش و چشم انداز بین‌المللی استفاده می‌کند. نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز در رتبه‌بندی دانشگاه آمریکای لاتین در سال 2020 دانشگاه‌های برتر در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب را رده بندی کرده...

خبرگزاری مهر

نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز دانشگاه های برتر آمریکای لاتین در سال 2020 را معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا

انتشار گزارش جهانی سال 2020 دفتر مقابله با جرم و مواد سازمان ملل متحد درباره «مواد مخدر» امسال با شیوع ویروس کووید -19 همراه بوده است؛ ویروسی که رد پایش را بر بازار جهانی مواد مخدر نیز بر جای گذاشته و خبر از اختلال در بازار مواد، گرایش افراد فقیر و نابرخوردار به الگوهای مضر مصرف مواد و یا دچار شدن آنان به اختلال سوء مصرف و... دارد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که شیوع ویروس کرونا در زنجیره تأمین جهانی اختلال ایجاد کرده است، امارات متحده عربی به منظور تقویت امنیت غذایی خود 4500 گاو شیرده را از اروگوئه خریداری کرد.

خبرگزاری ایسنا

مهاجم اروگوئه‌ای با گلزنی برابر ویارئال توانست به رکورد لادیسلاو کوبالا برسد.

خبرگزاری ایسنا

امارات متحده عربی به منظور تقویت امنیت غذایی در شرایط شیوع ویروس کرونا، 4500 راس گاو از اروگوئه وارد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آبی و اناری ها که در دو دیدار اخیر، 4 امتیاز از دست داده بودند، در دیدار امشب نمایش بهتری داشتند و در نهایت به لطف درخشش لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان، به یک پیروزی پرگل رسیدند. بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال زمینی یوردی آلبا به دهانه دروازه ویارئال، با اشتباه پائو تورس همراه شد و یک گل به...

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال رم به صورت رسمی برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن اقدام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شماری از مقامات و شخصیت‌های برجسته سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کنونی و سابق آمریکای لاتین ضمن محکوم کردن طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری، خواستار اعمال تحریم علیه این رژیم شدند.

خبرگزاری میزان

با وجود بازگشایی سینماها و اکران موفق فیلم سینمایی «شنای پروانه» در چرخه اکران، همچنان برخی کارگردانان از اکران آنلاین فیلم خود استقبال می‌کنند، فیلم سینمایی «پسرکشی» نخستین فیلم در سینمای اکران آنلاین است که پس از بازگشایی سینماها راهی خانه مخاطبان می شود.

خبرگزاری دانا

فرهنگ نژادپرستی و برتری‌جویی نژادی در آمریکا تبدیل به یک ایدئولوژی شد و ارزش‌های اخلاقی به‌پای منافع مشخص‌شده توسط ارزش‌های غربی قربانی می‌شود و همه این‌ها بزک شده و به کمک امپراتوری رسانه‌ای غرب که خود مظهر ضدیت با حقوق بشر و نماد آپارتاید و تبعیض رسانه‌ای است به مردم جهان ارائه می‌شود.