پنج‌شنبه 12 مهر 1403

ازسرگیری پروازهای ترانزیت در فرودگاه های امارات

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ازسرگیری پروازهای ترانزیت در فرودگاه های امارات

تهران - ایرنا - امارات متحده عربی اعلام کرد که پروازهای ترانزیت در فرودگاه های این کشور که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، ازسرگرفته شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رسمی امارات (وام)‌، «سیف الظاهری» سخنگوی رسمی سازمان ملی مدیریت شرایط فوق‌العاده و بحران‌های امارات گفت، با توجه به اقدامات دولت امارات برای بازگشت به روال عادی زندگی، به برخی از فرودگاه‌های بین‌المللی اجازه داده شده که پروازهای ترانزیت خود را برای جابجایی مسافران از فرودگاه‌های بین‌المللی از سربگیرند.

وی افزود: تصمیم تعلیق پروازهای مسافری به مبدا و مقصد کشورها همچنان به قوه خود باقی‌ست و تنها به طور موقت به پروازهای محدودی برای انتقال مسافرانی که خواهان ترک امارات و بازگشت به کشورشان هستند، اجازه پرواز داده می‌شود.

شرکت هواپیمایی امارات از 25 مارس (6 فروردین) برای مقابله با اپیدمی کرونا پروازهایش را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد.

هواپیمایی امارات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی مقاصد دور در جهان، پیشتر اعلام کرد که برای پشت سر گذاشتن بحران شیوع ویروس کرونا در صدد گرفتن وام است و برای مقابله با سخت‌ترین ماه‌های تاریخ خود شاید مجبور به اتخاذ تدابیر سخت و دشواری شود.

وزارت بهداشت امارات روز چهارشنبه از ابتلای 571 نفر به کرونا خبر داد که به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در امارات به 35هزار و788 نفر رسید.

با گزارش یک مورد فوتی نیز شمار جان‌باختگان کرونایی در امارات به 269 مورد رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*