جمعه 31 فروردین 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

وب‌گاه عصر ایران

سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابان‌ها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابانها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند. سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابانها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از پاسخ بی سابقه ایران به اسرائیل، گروهی از ناظران مدعی اند که ژئوپلتیک خاورمیانه در حال پوست اندازی است. از منظر این گروه فصل تازه خاورمیانه برای آمریکا دربردارنده چالش هایی جدی است و ایالات متحده را در برابر رقبایش در موضع ضعف قرار خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس دبی امارات یک گربه گیر کرده در سیل را پس از چسبیدن به ماشین از ترس غرق شدن نجات داد. سیل بی‌سابقه در کشور‌های حاشیه خلیج فارس موجب آبگرفتگی خیابان‌ها در کشور‌های امارات متحده عربی و عمان و همچنین فرودگاه پر رفت و آمد دبی شد. روز سه‌شنبه بارش 254 میلیمتر باران در العین امارات ثبت شد. این بارش مربوط به کمتر از 24 ساعت بود. بر اساس آمار مرکز ملی اندازه‌شناسی (مترولوژی) امارات، این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای تهاجمی تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند روابط آمریکا و چین را بی‌ثبات سازد؛ رابطه‌ای که مقامات چینی و آمریکایی پس از دوره‌ای پرتنش در پی ساقط‌کردن یک بالون جاسوسی چینی توسط آمریکا، در تلاش برای ترمیم آن هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با درود بر ایران عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش اسرائیل به انجام رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «الریاض» عربستان امروز (چهارشنبه) ضمن ابراز نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه، نوشت که منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلومبرگ نوشت: عربستان سعودی و امارات متحده عربی امروز (چهارشنبه) در یک بیانیه مشترک، صریح و نه چندان معمول، خواستار حداکثر «خویشتنداری» در خاورمیانه شدند تا منطقه از «خطرات جنگ و عواقب وخیم آن» در امان بماند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اجرایی انجمن مجریان تورهای مسافرتی روسیه (ATOR) طی اظهاراتی اعلام کرد که ترافیک هوایی دبی ممکن است از عصر روز چهارشنبه دوباره به ظرفیت کامل خود برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومین نشست گفت‌وگوهای راهبردی شورای همکاری خلیج فارس و آسیای میانه در تاشکند برگزار شد و دو طرف یک برنامه اقدام مشترک چهار ساله را به تصویب رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام گمرک، سال گذشته نزدیک به 800 میلیون دلار قطعات موتور سیکلت وارد کشور شده است. این میزان واردات رشد 40 درصدی نسبت به سال 1401 داشته است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام گمرک، سال گذشته نزدیک به 800 میلیون دلار قطعات موتور سیکلت وارد کشور شده است. این میزان واردات رشد 40 درصدی نسبت به سال 1401 داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هنوز بحرانی در بازار نفت وجود ندارد ولی چشمتان به بازار اختیار معامله باشد. اخیرا از رئیس یک شرکت نفتی دولتی در خاورمیانه پرسیدم که قیمت نفت اوپک پلاس به کدام سمت می‌رود.

وب‌گاه فرارو

بارش شدید باران روز گذشته (سه شنبه) در دبی امارات منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در بزرگراه‌ها و فرودگاه بین‌المللی آن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رییس‌جمهوری و رییس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.