شنبه 15 اردیبهشت 1403

از آغاز جنگ غزه تا امروز سه هزار سرباز اسرائیلی زخمی شدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
از آغاز جنگ غزه تا امروز سه هزار سرباز اسرائیلی زخمی شدند

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل امروز به زخمی شدن سه هزار و 294 نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ علیه غزه تاکنون اذعان کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، سه هزار و 294 نظامی و از آغاز حمله زمینی به این باریکه نیز یک هزار 583 نظامی دیگر زخمی شدند.

به گفته وی، 512 افسر و سرباز نیز از ابتدای جنگ تاکنون دچار جراحات خطرناک شده‌اند و در حال حاضر نیز 258 افسر و سرباز مشغول درمان هستند که حال 24 نفر از آنها وخیم است.

این آمارهای ارتش در حالی است که اصولا رژیم صهیونیستی در همه نبردها از دادن آمار واقعی خودداری می‌کند و احتمال اینکه ارقام واقعی در زمینه شمار مجروحان نیز بسیار بالاتر از آمار اعلامی کنونی باشد، بسیار بالاست.

پس از گذشت بیش از 6 ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از 6 ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید