سه‌شنبه 3 مهر 1403

از برگزاری یادواره‌های محلی شهدا تا راه‌اندازی 110 کاروان دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از برگزاری یادواره‌های محلی شهدا تا راه‌اندازی 110 کاروان دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن‌زاده با اشاره به برگزاری برخی از این ویژه برنامه‌ها در طول هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری ویژه برنامه معنوی آبروی محله، برگزاری یادواره‌های محلی شهدای دفاع مقدس در سطح مساجد شهر تهران، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، زیارت و غبار روبی مزار شهدا در بهشت زهرا (س) و مزار شهدای گمنام در سطح محلات، فضاسازی شهری دفاع مقدسی با استفاده...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن‌زاده با اشاره به برگزاری برخی از این ویژه برنامه‌ها در طول هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری ویژه برنامه معنوی آبروی محله، برگزاری یادواره‌های محلی شهدای دفاع مقدس در سطح مساجد شهر تهران، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، زیارت و غبار روبی مزار شهدا در بهشت زهرا (س) و مزار شهدای گمنام در سطح محلات، فضاسازی شهری دفاع مقدسی با استفاده از سازه‌های ثابت (پرتابل، بیلبورد) و یازه‌های موقت تبلیغاتی (داربست، قاب چوبی) و... بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پایتخت است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزاری رزم‌نمایش‌های دفاع مقدس در مناطق 8 و 22 تهران را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: رونمایی از سه جلد کتاب جدید دفاع مقدسی از آثار انتشارات 27 بعثت، برگزاری رزم‌نمایش مقاومت و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری و پدیرایی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نیز جزو برنامه‌هایی است که توسط بسیجیان پایتخت اجرایی خواهد شد. سردار حسن‌زاده ادامه داد: تولید محتوای فاخر در فضای مجازی حول محور‌های گفتمان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، رفع شبهات جوانان و نوجوانان راجع به دفاع مقدس و گفتمان مقاومت و برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت موضوعی دفاع مقدس از جمله اقدامات خواهد بود. وی همچنین از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت:‌ای نمایشگاه در معرض دید نمایندگان محترم مجلس قرار خواهد گرفت با محوریت کنگره 24هزار شهید پایتخت طراحی شده است که موضوعات و اطلاعات قابل تاملی را ارایه می‌کند. به گفته فرمانده سپاه تهران بزرگ، ویژه برنامه‌هایی همچون گفتمان مقاومت و تحلیل عملیات طوفان الاقصی و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی، راه‌اندازی 110 کاروان دفاع مقدس و حضور در مدارس و اجرای برنامه‌های متنوع اعم از اجرای گروه‌های سرود، تئاتر‌های تک نفره و بازی‌های هیجانی، حضور کاروان‌های دفاع مقدس در محلات، امام‌زاده‌ها، مساجد و اماکن خاص و... نیز جزو اقداماتی است که به همت سپاه تهران بزرگ در پایتخت برگزار خواهد شد.