یک‌شنبه 17 تیر 1403

از تغییر در پرداخت وام شهریه تا تمدید مهلت ثبت نام خوابگاه‌های متاهلی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از تغییر در پرداخت وام شهریه تا تمدید مهلت ثبت نام خوابگاه‌های متاهلی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. گنجی: تغییر در نحوه پرداخت وام شهریه رئیس صندوق رفاه...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.

گنجی: تغییر در نحوه پرداخت وام شهریه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: نحوه پرداخت وام شهریه برای سال تحصیلی آینده تغییر می‌کند. مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: 31 تیرماه جلسه هیات امنای صندوق رفاه برگزار می‌شود و در این جلسه نسبت به افزایش وام‌های سال تحصیلی آینده تصمیم گیری خواهد شد. وی افزود: نحوه پرداخت وام شهریه تغییر می‌کند با توجه به اینکه مبلغ وام‌های شهریه که پرداخت می‌شود در برخی موارد دانشگاه‌ها بدهکار دانشجویان شدند مانند مبلغ وام‌های کاردانی به کارشناسی است که این بخش افزایش پیدا نخواهد کرد. گنجی اضافه کرد: وام‌های تحصیلی و وام‌هایی که به دانشجو پرداخت می‌شود افزایش خوبی خواهد داشت.

تمدید مهلت ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه تهران

 ثبت‌نام و اسکان در خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه تهران تمدید شد.

با توجه به اتمام تعمیرات اساسی بلوک 4 مجتمع خوابگاهی جلال آل احمد، دانشجویان روزانه غیربومی (مقاطع دکتری و کارشناسی ورودی سال 1401 به بعد و مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1402) واجد شرایط ثبت‌نام با توجه به شیوه‌نامه اسکان در خوابگاه‌های متأهلین (دریافت از اینجا) می‌توانند تا 20 تیر ماه 1403 با مراجعه به سامانه بهستان به آدرس ems.ut.ac.ir در بخش پیشخوان خدمت می توانند به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

هفتمین همایش بین‌المللی اربعین در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

هفتمین همایش بین‌المللی اربعین، هشتم مهر ماه 1403 با حضور دانشمندان جهان اسلام، در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود.

حسن ملکی، دبیر علمی هفتمین همایش بین‌المللی اربعین از برگزاری این همایش در دانشگاه علامه‌طباطبائی خبر داد و گفت: برگزاری همایش اربعین در دانشگاه به یک سنت تبدیل شده است. این همایش هر سال با محوریت یکی از دانشکده‌ها برگزار می‌شود و امسال نیز دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی عهده‌دار این وظیفه است. البته برگزار کننده اصلی همایش، دانشگاه است، به همین دلیل باید همه بخش‌ها و دانشکده‌های دانشگاه در برگزاری همایش مشارکت و همکاری داشته باشند. وی بیان کرد: اربعین، ادامه نهضت عاشورا است و اکنون به یک منبع عظیم خیزش جهانی در جهت دستیابی به ارزش‌های الهی و انسانی که امام حسین (ع) با نهضت عاشورا، آن ارزش‌ها و هدف‌ها را دنبال می‌کردند، تبدیل شده است.

ماده واحده «تأیید کلیات اساسنامه خانه ملی گفت‌وگوی آزاد و انتخاب مدیر آن» ابلاغ شد

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تأیید کلیات اساسنامه خانه ملی گفت‌وگوی آزاد و انتخاب مدیر آن» که در جلسه 901 مورخ 1403/03/29 شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد. ماده واحده «تأیید کلیات اساسنامه خانه ملی گفت‌وگوی آزاد و انتخاب مدیر آن» که در جلسه 901 مورخ 1403/03/29 شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است.

از تغییر در پرداخت وام شهریه تا تمدید مهلت ثبت نام خوابگاه‌های متاهلی 2
از تغییر در پرداخت وام شهریه تا تمدید مهلت ثبت نام خوابگاه‌های متاهلی 3
از تغییر در پرداخت وام شهریه تا تمدید مهلت ثبت نام خوابگاه‌های متاهلی 4
از تغییر در پرداخت وام شهریه تا تمدید مهلت ثبت نام خوابگاه‌های متاهلی 5