جمعه 30 شهریور 1403

از جشن باشکوه امت احمد در مصلی امام خمینی تا همدلی با جبهه مقاومت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از جشن باشکوه امت احمد در مصلی امام خمینی تا همدلی با جبهه مقاومت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته، جشن بزرگ خانوادگی امت احمد با استقبال بی‌نظیر عاشقان اهل بیت و به ویژه پیامبر اکرم (ص) در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد. این مراسم باشکوه با حضور هنرمندان برجسته‌ای همچون دکتر محمد اصفهانی، پیام عزیزی، رضا هلالی، علی اکبر قلیچ و احسان مهدی، مجری برنامه‌های کودک، برگزار گردید. فضای مصلی امام خمینی به دلیل برگزاری همزمان نمایشگاه ایران...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته، جشن بزرگ خانوادگی امت احمد با استقبال بی‌نظیر عاشقان اهل بیت و به ویژه پیامبر اکرم (ص) در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد. این مراسم باشکوه با حضور هنرمندان برجسته‌ای همچون دکتر محمد اصفهانی، پیام عزیزی، رضا هلالی، علی اکبر قلیچ و احسان مهدی، مجری برنامه‌های کودک، برگزار گردید.

فضای مصلی امام خمینی به دلیل برگزاری همزمان نمایشگاه ایران نوشت و آغاز سال تحصیلی، حال و هوایی کاملاً خانوادگی و صمیمی داشت. حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در کنار پدران و مادرانشان، بر زیبایی و شکوه این مراسم افزود. حاضران در این جشن بزرگ، با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و شعار‌های حمایت از مردم مظلوم غزه، همبستگی خود را با مردم این منطقه اعلام کردند.

همچنین، با در دست داشتن پرچم لبنان و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، نسبت به حادثه تروریستی اخیر در لبنان ابراز همدردی کردند. اجرای سرود‌های زیبای رضا هلالی و گروه سرود ابن الحسن، فضای مراسم را مفرح و شاد کرده بود.

بخش‌هایی از این جشن باشکوه به صورت زنده از شبکه‌های پویا و سه سیما پخش شد تا همه علاقمندان بتوانند از این رویداد معنوی بهره‌مند شوند. این مراسم علاوه بر ایجاد فضایی شاد و مفرح، فرصتی برای وحدت و همدلی با ایرانیان اهل سنت و حمایت از مظلومان جهان بود.

از جشن باشکوه امت احمد در مصلی امام خمینی تا همدلی با جبهه مقاومت 2
از جشن باشکوه امت احمد در مصلی امام خمینی تا همدلی با جبهه مقاومت 3
از جشن باشکوه امت احمد در مصلی امام خمینی تا همدلی با جبهه مقاومت 4