یک‌شنبه 15 مهر 1403

استاندار زنجان: انضباط و پویایی در امور کمترین سود استاندارد است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار زنجان: انضباط و پویایی در امور کمترین سود استاندارد است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: استاندارد می‌تواند افق‌های آینده را برای کشور روشن کند و کمترین سود آن انضباط و پویایی در امور است.

فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه شورای استانداردسازی استان افزود: با استاندارد سازی فعالیت‌ها در ادارات می‌توان مشکلات بر سر راه مدیریت را حل کرد و بسیار مهم است در این راه نظارت‌ها را جدی‌تر گرفت.

وی یادآورشد: استاندارد باید در زندگی روزمره احساس شود، زیرا در تمام شئون زندگی مردم تاثیر دارد و باید ضرورت آن در جامعه تبیین شود.

حقیقی اظهار داشت: آمار دقیق در کنار برخورداری از استاندارد، می تواند بهره‌وری را ایجاد کند که عامل موفقیت بسیاری از کشورهای پیشرفته همین 2 عامل مهم است.

استاندار زنجان با بیان اینکه وجود استاندارد در تمام شئون زندگی و محیط کار ضروری است زیرا هدف از رعایت استاندارد، کیفی‌سازی امور است، تاکید کرد: باید مردم را با مزایای وجود استاندارد آشنا کنیم، چرا که این شاخص تنها مختص تولید و کارخانه‌ها نیست و با استاندارد می‌توان به افق‌های مدیریتی روشنی دست یافت.

حقیقی با اشاره به اینکه آموزش استاندارد برای آگاهی مردم از مزایای آن مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: استاندارد علمی است که همواره در حال تغییر و تحول است و ما نیز نباید از این تغییرات عقب بمانیم.

*س_برچسب‌ها_س*