شنبه 8 اردیبهشت 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش نخست گفت‌وگو خود توضیحاتی درباره دو موضوع داغ این روزهای موسیقی کشور یعنی بازگشت هنرمندان ایرانیِ خارج از کشور و لغو اختتامیه «فستیوال موسیقی کوچه» در بوشهر ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره بازگشت هنرمندان ایرانیِ خارج از کشور و لغو اختتامیه «فستیوال موسیقی کوچه» در بوشهر ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره دو موضوع داغ این روزهای موسیقی کشور یعنی بازگشت هنرمندان ایرانیِ خارج از کشور و لغو اختتامیه «فستیوال موسیقی کوچه» در بوشهر ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در جلسه شورای مسکن که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت و همچنین مدیران ادارات راه و شهرسازی استان‌ها و نیز شهرداری‌های کشور برگزار شد، از اقدام‌های شهرداری بوشهر و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص تدوین بسته تشویقی بومی و اطلاع رسانی گسترده در این زمینه و نیز تشکیل حلقه‌های...

وب‌گاه عصر ایران

غار چشم دریا در ساحل بنود، شهرستان عسلویه، استان بوشهر واقع شده است و یکی از بکرترین و زیباترین ساحل‌های استان بوشهر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس شمارش آرای منتخبان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان مشخص شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری برای سومین دوره به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

شمارش آرا از شب گذشته آغاز شده است و بر این اساس آمار انتخابات در هر حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج انتخابت خبرگان در برخی حوزه ها مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام منابع غیر رسمی، شمارش بیش از 50 هزار رأی از بین 109 صندوق حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم حاکی از پیشتازی علاء الدین بروجردی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری برای سومین دوره متوالی به‌عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

خبرگزاری میزان

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 11 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب، جانمایی بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس و حضور و فعالیت بسیاری از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی و ناظر در پای صندوق‌ها، به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی به خدمه شناور خدماتی پانامایی در آب‌های عسلویه با موفقیت انجام شد.