سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

وب‌گاه ورزش سه

احسان قائم مقامی به صورت همزمان با صد شطرنج باز در شهر عسلویه دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت اعیاد شعبانیه مسابقه سیمولتانه‌ای با حضور احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران و رکورددار گینس مقابل 100 شطرنج باز منطقه عسلویه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت احداث ورزشگاه بزرگ تهران گفت: به زودی ورزشگاه تهران را کلنگ می‌زنیم مقدمات آن فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ادیانی گفت: یکی از نقشه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن برای اجرایی کردن آن پول‌های هنگفت و تلاش زیادی کرده است و به انواع حقه‌ها و نیرنگ‌ها متوسل شده است، ناامید کردن مردم است.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: دستگاه قضا در مبارزه با فساد، به دور از حاشیه و جنجال درحال مبارزه با فساد است که امیدواریم این روند با گستره‌ای عمیق‌تر و گسترده‌تر ادامه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهم اشتغال بخش کشاورزی به تفکیک هر استان در پاییز 1402 محاسبه شد

خبرگزاری تسنیم

تنبیه بدنی دانش‌آموزان، پدیده معلمان بلاگری و نقض حریم شخصی دانش‌آموزان با ضبط فیلم از آنها و انتشار در فضای مجازی دو مسئله‌ای است که نیازمند ورود دادستان به عنوان مدعی العموم که متاسفانه شاهد مماشات آموزش‌و‌پرورش در برابر این تخلفات هستیم!

وب‌گاه خبر آنلاین

سه رییس شعبه بیمه ملت در استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان و بوشهر به عنوان دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌های کشور انتخاب شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مأمورین در بررسی دقیق شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، 12 دستگاه موتورسیکلت چهارچرخ و سه دستگاه موتورسیکلت پاکشتی کشف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمدی مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در بوشهر با بیان اینکه 750 طرح اشتغالزایی در پنج نقطه استان بوشهر ایجاد کرده ایم بیان داشت: استان بوشهر با حدود 20 تسهیلگر در مناطق مختلف از جمله دیر، دشتی، کنگان، جم و عسلویه در حال فعالیت است و بخش زیادی از طرح‌های ایجاد شده در قالب کارگاه‌های خانوادگی و کوچک بوده است. وی افزود: تمرکز طرح‌های اشتغالزایی...

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی وزیر خارجه از رشد 50 درصدی ترانزیت در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در این استان بوشهر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات آتی، گفت: در هندسه حکمرانی اسلام مردم همواره نقش اصلی را ایفا کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مدعی شد: بعد از بازگشت از بازی‌های پاراآسیایی، استاندار بوشهر قول پرداخت وام 200 میلیونی را به مدال آوران داده بود که با گذشت 3 ماه خبری از پرداخت آن نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردترین نقطه کشور کجاست؟ با افزایش دمای هوا در اغلب استان های کشور، سردترین نقاط کشور هم گرمتر شده اند. طوری که ایستگاه توچال در استان تهران در روز جمعه (27 بهمن) با دمای هوای 6 درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور بود

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها نیز توقیف شد، گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های کارآگاهان پلیس به پنج فقره سرقت منزل ارتکابی معترف شدند.

وب‌گاه الف

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی (ره) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و اجازه نمی دهد عمود خیمه انقلاب خالی شود.