یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر خاطی یک مدرسه در شهر خورموج استان بوشهر به دلیل تنبیه بدنی دانش‌آموزان عزل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر خاطی یک مدرسه در شهر خورموج استان بوشهر به دلیل تنبیه بدنی یک دانش آموز عزل شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اعلام صدور هشدار دریایی سطح زرد در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری ضمن افزایش سرعت وزش باد تا بیش از 40 کیلومتر در ساعت، افزایش ارتفاع موج دریا در پی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس گزارش جدید مرکز آمار ایران بخش میزان حضور ایرانیان در بخش خصوصی و دولتی به روزرسانی شد.

وب‌گاه گسترش

وضعیت سدهای کشور به علت کاهش بارندگی ها، کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از دستور وزیر مبنی بر توقف برگزاری یک‌سری آزمون در مدارس سراسر کشور خبر داد. رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از دستور وزیر مبنی بر توقف برگزاری یک‌سری آزمون در مدارس سراسر کشور خبر داد. به گزارش همشهری آنلاین، محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه ستاد عالی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه‌ها که معاون استاندار بوشهر، فرماندار، نمایده مجلس و دیگر مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند، گفت: جایگاه مجتمع خدماتی رفاهی «چرخاب» واقع در کمربندی برازجان به اهرم به مساحت 18 هزار متر مربع با 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری احداث و به بهره‌برداری رسید. وی...

خبرگزاری تسنیم

مسابقات قهرمانی کشور کراسفیت کودکان و نوجوانان 1402 با مشارکت 23 استان در 8 رده سنی 3 الی 18 سال برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس فتای استان بوشهر: متأسفانه بیشترین تخلف و جرم انتخاباتی مشاهده شده در فضای مجازی مربوط به تبلیغات خارج از موعد قانونی است که با اطلاع یا بدون اطلاع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب هواداری یا پویش‌های خاص اتفاق افتاده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در بررسی از محتویات کیف مشخص شد، کیف حاوی مقادیر زیادی طلا به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال، مبلغ 15 میلیون ریال وجه نقد، مدارک هویتی و مدارک خودرو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام کرد که در دولت سیزدهم 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام کرد که در دولت سیزدهم 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده است.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌ها حاکی است که ایران قصد دارد با مشارکت روسیه، قطر و ترکمنستان، یک هاب گازی در منطقه صنعتی عسلویه در استان بوشهر ایجاد کند.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: معاون اجرایی رئیس جمهوری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع باشکوه مردم بوشهر، اظهار داشت: خط انقلاب اسلامی همان خط بعثت است که با پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجرایی رئیس دولت سیزدهم گفت: اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و پس از آن جامعه اسلامی و سپس، تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز