چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس آموزش به خبرآنلاین می‌گوید: «برای خاتمه چرخه خشونت علیه دانش‌آموزان در مدارس، لازم است در وهله نخست و در زمان استخدام معلمان، گزینش سلامت روان به طور جدی انجام شود. افرادی که وارد سیستم آموزش و پرورش می‌شوند و با بچه‌ها سروکار دارند، بیش از هر چیزی می‌بایست با قوانین و مبانی روانشناسی کودک و نوجوان آشنا باشند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از بندر دیر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جمع مردم دوراهک شهرستان دیر با تبریک اعیاد شعبانیه، شناخت ابعاد مختلف زندگی ائمه طهارت علیه‌السلام را برای همه یک ضرورت دانست و اظهار داشت: نباید فقط به آشنایی با نام این بزرگواران بسنده شود بلکه باید آموزه‌ها و سبک زندگی آنان در دستور کار قرار گرفته شود. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با...

خبرگزاری تسنیم

پارس جنوبی جم از سد دیگر حریف بوشهری خود در لیگ دسته اول یعنی شاهین بندر عامری گذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: تحمیل تحریم‌های گوناگون، خرابکاری در صنایع دفاعی و هسته‌ای، جنگ شناختی، ایجاد فتنه‌های داخلی، توسعه و حمایت از تکفیری‌ها، ترور مقامات و دانشمندان برخی از اقدامات شوم دشمنان در راستای جلوگیری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌باشد که تاکنون با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هیچ یک از آنها به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه گفت: تحمیل تحریم‌های گوناگون، خرابکاری در صنایع دفاعی و هسته‌ای و... اقدامات شوم دشمنان در راستای جلوگیری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌باشد که تاکنون با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هیچیک از آنها به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران نقش کلیدی در منطقه دارد و دشمنان توان حذف آن را از معادلات منطقه‌ای و جهانی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینی بوشهری با بیان اینکه چشمان ملت ما به ظهور امام زمان (عج) دوخته شده است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی تا ظهور این حضرت استمرار خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از پایداری امنیت در مرزها خبر داد و اعلام کرد در مرزهای پرخطر که اشرار وجود دارند فنس‌های هوشمند و حسگرهای مغناطیسی ایجاد می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه گفت: با تلاش سفارت ایران در قطر این صیادان آزاد شدند و به ایران منتقل می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر از آزادی 4 صیاد بوشهری در قطر پس از یکسال حبس خبر داد و گفت: با تلاش سفارت ایران در قطر این صیادان آزاد شدند و به ایران منتقل می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه گفت: با تلاش سفارت ایران در قطر این صیادان آزاد شدند و به ایران منتقل می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر موسسه مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی البرز شهرستان خورموج استان بوشهر به‌دلیل خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان دستگیر شد. رئیس کل دادگستری استان بوشهر: در شبکه‌های مجازی متاسفانه تصاویری از خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی البرز شهرستان خورموج استان بوشهر توسط مدیر موسسه منتشر شده است. در همین راستا دستور دستگیری فردی که خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان انجام داده بود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر موسسه مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی در خورموج استان بوشهر به دلیل خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان دستگیر شد. مدیر موسسه مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی در خورموج استان بوشهر به دلیل خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کل دادگستری استان بوشهر درباره تصاویر خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان یک مدرسه در خورموج استان بوشهر، اظهار کرد: در شبکه‌های مجازی متأسفانه تصاویری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تنبیه یک دانش‌آموز در شهرستان دشتی استان بوشهر، مدیر خاطی در مدرسه خورموج عزل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از سوی انجمن بیس بال و سافت بال کشور و برای نخستین بار اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از تنبیه دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی توسط مدیر مدرسه منتشر شد. فیلمی از تنبیه دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی توسط مدیر مدرسه منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر درباره تصاویر خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان یک مدرسه در شهرستان خورموج این استان، گفت: در شبکه‌های مجازی متاسفانه تصاویری از خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی...