یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمدی مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در بوشهر با بیان اینکه 750 طرح اشتغالزایی در پنج نقطه استان بوشهر ایجاد کرده ایم بیان داشت: استان بوشهر با حدود 20 تسهیلگر در مناطق مختلف از جمله دیر، دشتی، کنگان، جم و عسلویه در حال فعالیت است و بخش زیادی از طرح‌های ایجاد شده در قالب کارگاه‌های خانوادگی و کوچک بوده است. وی افزود: تمرکز طرح‌های اشتغالزایی...

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی وزیر خارجه از رشد 50 درصدی ترانزیت در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در این استان بوشهر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات آتی، گفت: در هندسه حکمرانی اسلام مردم همواره نقش اصلی را ایفا کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مدعی شد: بعد از بازگشت از بازی‌های پاراآسیایی، استاندار بوشهر قول پرداخت وام 200 میلیونی را به مدال آوران داده بود که با گذشت 3 ماه خبری از پرداخت آن نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردترین نقطه کشور کجاست؟ با افزایش دمای هوا در اغلب استان های کشور، سردترین نقاط کشور هم گرمتر شده اند. طوری که ایستگاه توچال در استان تهران در روز جمعه (27 بهمن) با دمای هوای 6 درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور بود

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها نیز توقیف شد، گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های کارآگاهان پلیس به پنج فقره سرقت منزل ارتکابی معترف شدند.

وب‌گاه الف

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی (ره) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و اجازه نمی دهد عمود خیمه انقلاب خالی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس آموزش به خبرآنلاین می‌گوید: «برای خاتمه چرخه خشونت علیه دانش‌آموزان در مدارس، لازم است در وهله نخست و در زمان استخدام معلمان، گزینش سلامت روان به طور جدی انجام شود. افرادی که وارد سیستم آموزش و پرورش می‌شوند و با بچه‌ها سروکار دارند، بیش از هر چیزی می‌بایست با قوانین و مبانی روانشناسی کودک و نوجوان آشنا باشند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از بندر دیر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جمع مردم دوراهک شهرستان دیر با تبریک اعیاد شعبانیه، شناخت ابعاد مختلف زندگی ائمه طهارت علیه‌السلام را برای همه یک ضرورت دانست و اظهار داشت: نباید فقط به آشنایی با نام این بزرگواران بسنده شود بلکه باید آموزه‌ها و سبک زندگی آنان در دستور کار قرار گرفته شود. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با...

خبرگزاری تسنیم

پارس جنوبی جم از سد دیگر حریف بوشهری خود در لیگ دسته اول یعنی شاهین بندر عامری گذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: تحمیل تحریم‌های گوناگون، خرابکاری در صنایع دفاعی و هسته‌ای، جنگ شناختی، ایجاد فتنه‌های داخلی، توسعه و حمایت از تکفیری‌ها، ترور مقامات و دانشمندان برخی از اقدامات شوم دشمنان در راستای جلوگیری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌باشد که تاکنون با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هیچ یک از آنها به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه گفت: تحمیل تحریم‌های گوناگون، خرابکاری در صنایع دفاعی و هسته‌ای و... اقدامات شوم دشمنان در راستای جلوگیری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌باشد که تاکنون با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هیچیک از آنها به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران نقش کلیدی در منطقه دارد و دشمنان توان حذف آن را از معادلات منطقه‌ای و جهانی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینی بوشهری با بیان اینکه چشمان ملت ما به ظهور امام زمان (عج) دوخته شده است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی تا ظهور این حضرت استمرار خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از پایداری امنیت در مرزها خبر داد و اعلام کرد در مرزهای پرخطر که اشرار وجود دارند فنس‌های هوشمند و حسگرهای مغناطیسی ایجاد می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه گفت: با تلاش سفارت ایران در قطر این صیادان آزاد شدند و به ایران منتقل می‌شوند.