یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

وب‌گاه 55 آنلاین

دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر از ترافیک سنگین مسافران در استان گیلان، شهر بندرعباس و همچنین جزیره قشم و از کمبود جا برای اقامت مسافران در استان بوشهر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر اعلام کرد که در استان گیلان، شهر بندرعباس و جزیره قشم، ترافیک سنگین مسافران وجود دارد. همچنین، در استان بوشهر نیز کمبود جا برای اقامت مسافران احساس می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر از ترافیک سنگین مسافران در استان گیلان، شهر بندرعباس و همچنین جزیره قشم و از کمبود جا برای اقامت مسافران در استان بوشهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر از ترافیک سنگین مسافران در استان گیلان، شهر بندرعباس و همچنین جزیره قشم و از کمبود جا برای اقامت مسافران در استان بوشهر خبر داد. این استان‌ها رکورد مسافر در این تعطیلات را شکستند دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر از ترافیک سنگین مسافران در استان گیلان، شهر بندرعباس و همچنین جزیره قشم و از کمبود جا برای اقامت مسافران در استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که این کشور و ایران کمیسیون بین دولتی همکاری‌های تجاری و اقتصادی را به زودی در تهران برگزار خواهند کرد.

وب‌گاه الف

وزیر علوم از برگزاری المپیاد ورزش‌های دریایی، ساحلی کشورهای اسلامی در فروردین ماه سال 1403 در بوشهر خبر داد و گفت: در این رویداد ورزشکاران دانشگاه‌های مختلف کشورهای اسلامی به بوشهر سفر می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی پاشازاده که به عنوان مربی متخصص صعود لیگ دو به لیگ یک معروف است، رسما به عنوان سرمربی جدید فولاد هرمزگان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی تقلیل مشارکت است. باید ببینیم دشمنان چه می‌خواهند تا بر عکس آن را انجام دهیم.

خبرگزاری میزان

با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، همزمان 23 مدرسه و فضای آموزشی و پرورشی با اعتبار 3 هزار میلیارد ریال در سطح استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در بیست ونهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی روز چهارشنبه (4 بهمن 1402) به استان بوشهر سفر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: کسانی که می‌گویند مردم پای انتخابات نیایند می خواهند مردم را از صحنه سیاست و نظام خارج کنند و مقابل مردم قرار گرفته‌اند و می خواهند مردم را از حق خود بازدارند و آن کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت کنند، مثل مقام معظم رهبری به دنبال تکریم، تعظیم، تجلیل و هدایت مردم هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر و نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، در جمع طلاب حوزه علمیه آیت الله ایروانی با اشاره به لزوم تربیت باطنی در طلاب اظهار داشت: چون عمل انسان تابع باطن اوست، به همین دلیل علما بر تربیت باطنی طلاب تاکید بسیاری داشتند. چرا که اگر باطن انسان اصلاح شود، ظاهر او نیز اصلاح خواهد شد. خداوند در قرآن کریم خوف حقیقی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن روایتی از کاندیداتوری خود در «خبرگان ششم» با اشاره به اهمیت حضور در آورگاه 11 اسفند ماه، گفت: یکی از الزامات برای حضور مردم در صحنه، جهاد تبیین است. باید کاملاً جایگاه و موقعیت مهم تاریخی ما تبیین شود.