پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: خوشبختانه تاکنون تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان، بر مدار قانون بوده است و امید می‌رود این روند تا پایان مهلت تبلیغات، تداوم داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جمعه دوم اسفندماه، انتخاباتی برگزار می شود که چه بسا فضای مجازی در تعیین سرنوشت این رویداد بیش از فعالیت فیزیکی ستادها و هزینه‌کردهای نامزدها تاثیرگذار باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت استانداری و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: سنجش میدانی به منظور وجود پوشش ارتباطات برای برگزاری انتخابات 2 اسفند از هزار و 400 نقطه ارتباطات در مناطق مختلف استان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

انتخابات مجلس شورای اسلامی | استان خراسان شمالی | مجلس یازدهم

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شهرستان بجنورد گفت: شمار نامزدهای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با انصراف یک داوطلب دیگر، به 31 نفر رسید.

خبرگزاری دانا

دبیر کارگروه توسعه هواشناسی کاربردی خراسان شمالی گفت:: براساس آخرین نقشه های هواشناسی سامانه بارشی باران، برف و رگبار از عصر روز پنج شنبه وارد استان خراسان شمالی می شود.

خبرگزاری دانا

استاندار خراسان شمالی درباره وعده های انتخاباتی نامزدهای انتخابات استان برای یازدهمین دوره مجلس به ویژه در زمینه وعده انتصاب و استخدام افراد گفت: در این باره زیر بار فشار های هیچ نماینده منتخب در یازدهمین دوره مجلس نخواهم رفت.

خبرگزاری دانا

کمتر از دو روز تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مانده است و مردم در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی با شور و حال خاص در تلاش برای شناختن نامزد اصلح در میان انبوه تبلیغات هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: انتخابات و مشارکت حداکثری مبنای جمهوریت نظام است اما، دشمنان می خواهند این اصول بنیادی را از بین ببرند تا بر کشور مسلط شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز آمار ایران گزیده متوسط قیمت فروش محصولات و هزینه خدمات کشاورزی در پاییز 1398 را منتشر کرد که به شرح زیر است: الف - محصولات کشاورزی 1- غلات 1-1- ذرت دانه‌ای متوسط قیمت فروش یک کیلوگرم ذرت دانه‌ای در پاییز سال 1398 در کل کشور 16784 ریال بوده است که استان فارس با 18923 ریال بیشترین و استان کرمان با 14266 ریال کمترین قیمت فروش را در کل کشور...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوولان شرکت توزیع برق خراسان شمالی از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان خواستند تا با رعایت حریم اماکن و ادوات توزیع برق و پرهیز از چسبانیدن مواد تبلیغی خود بر آنها، از مخاطرات احتمالی عدم رعایت این هشدار ایمنی در امان بمانند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

گزارش متوسط قیمت فروش محصولات و هزینه خدمات کشاورزی در پاییز 1398 از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

خبرگزاری میزان

322 طرح تعاونی با مشارکت 19 هزار و 677 عضو و سرمایه گذاری بالغ بر 1507 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 12 هزار و 777 نفر به بهره برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بمب خبری روز پنجم تبلیغات انتخابات در ساعت پایانی این روز رقم خورد؛ وقتی خبر رسید «نمایندگان شورای ائتلاف و جبهه پایداری بر روی انتشار یک لیست مشترک به توافق رسیدند».

خبرگزاری مهر

با حضور معاون اول رئیس جمهور 322 طرح تعاونی در سراسر کشور به طور همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.