پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

322 طرح تعاونی در سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور به طور همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر و از 7 داوطلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اعلام حمایت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب موتلفه درباره انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان، بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار مانه وسملقان گفت: شرکت در انتخابات برای رای‌اولی‌ها تمرینی برای نقش‌آفرینی و مسوولیت‌پذیری در آینده کشور است.

خبرگزاری ایسنا

سومین شب از جشنواره موسیقی فجر با اجرای متفاوت دو گروه بین‌الملل از کشورهای ایتالیا و اتریش به پایان رسید.

وب‌گاه الف

دیده‌بان شفافیت و عدالت طی فراخوانی از نامزدها و داوطلبان انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی خواست با باهدف کمک به پالایش و احیای جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی به پویش مجلس شفاف و ضدفساد بپیوندند.

خبرگزاری ایسنا

گروه موسیقی نواحی «ژیار» به گفته خودشان «پس از چندسال تلاش» سرانجام توانستند جواز اجراء در جشنواره موسیقی فجر را دریافت و در شب سوم جشنواره سی‌وپنجم اجراء کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی بر لزوم مشارکت و همکاری همه دستگاهها در برگزاری انتخاباتی بی‌نقص در استان گفت: دستگاه‌های اجرایی معین انتخابات، در کمک به تامین امکانات و تجهیزات این رویداد، خست به‌خرج ندهند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول سبک‌های آزاد هیات کاراته خراسان شمالی گفت: شهاب شعبانزاده ورزشکار این استان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمان قهرمانان سبک کیوکوشین ناکامورا کشور شد.

خبرگزاری دانا

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: پس از برگزاری مجامع عمومی با حضور نمایندگان مردم در حوزه های انتخابیه و همچنین نظرسنجی های تخصصی، کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در 133 حوزه سراسر کشور نهایی و کاندیداهای اکثر حوزه معرفی شد و تعداد محدود باقی مانده نیز طی 24 ساعت آینده معرفی خواهند شد.

خبرگزاری دانا

رازوجرگلان شهرستانی مرزی و محروم با 60 هزار نفر جمعیت در غرب استان خراسان شمالی، بیشترین فاصله را نسبت به شهرستان های دیگر به بجنورد مرکز استان دارد، هر چند این شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجه است اما حال و روز جاده ها و حمل و نقلش نابسامان تر از دیگر حوزه‌ها است.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در محورهای 5 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی پرداخت.