پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی روز شنبه با صدور پیامی، از حضور آگاهانه و حماسه‌آفرین آحاد مردم استان در انتخابات دوم اسفند ماه جاری قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه یک معنای "بومی‌سازی تعالی علوم انسانی و هنر" این است که نظریات علمی و نظری را با مسائل موجود درگیر سازیم، بر توجه بیشتر استادان به نیازسنجی درون استانی تأکید کرد و افزود: استادان دانشگاه باید از دانشجویان مسأله شناسی بخواهند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون اجتماعی بهزیستی خراسان شمالی گفت: کودک‌آزاری در راس موارد ارجاعی و گزارش‌هایی است که به اورژانس اجتماعی استان ارائه داده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: یکهزار و 158 کلاس درس در 150 مدرسه این استان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی، تجهیز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج نهایی آرا در 15 حوزه انتخابیه مجلس را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی یکی از 14 منطقه هدف طرح پیشرفت و آبادانی است که تا پایان آذرماه سال جاری در 40 روستای تحت پوشش آن 40 صندوق قرض الحسنه تشکیل شده است.

خبرگزاری دانا

آخرین نتایج شمارش آراء انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان خراسان شمالی در "تعداد حوزه‌های انتخابیه به شرح زیر اعلام می‌شود.

خبرگزاری مهر

شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی یکی از 14 منطقه هدف طرح پیشرفت و آبادانی است که تا پایان آذرماه سال جاری در 40 روستای تحت پوشش آن 40 صندوق قرض الحسنه تشکیل شده است.

خبرگزاری مهر

دبیر کارگروه مد و لباس کشور گفت: حمایت کارگروه از دانشگاه‌ها بیشتر از سال قبل خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دقایق اولیه پس از پایان رأی‌گیری آغاز شده که تا این لحظه تکلیف 58 حوزه انتخابیه مشخص شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: 19 تخلف تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و یک مورد تخلف کاندیدای خبرگان رهبری به دادسرا ارجاع داده شد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته یک زلزله بزرگتر از 5 در استان هرمزگان و 5 زلزله بزرگتر از 4 در استان‌های هرمزگان، اردبیل، کردستان و آذربایجان غربی به ثبت رسید، ضمن آنکه در کهک استان قم نیز زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 3.6 رخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سنگر کتاب مرکزی با هدفش تاسیس پایگاه های ترویج کتابخوانی و برپایی نمایشگاه در هیئت ها و مصلی ها و در مناطقی که کتاب فروشی ندارد، در شهر بجنورد افتتاح شد.

خبرگزاری میزان

انتخابات واقعا نعمت بزرگی است. این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود. کسانی در همان زمان بودند که معتقد بودند [وقتی] حکومت اسلامی است، انتخابات لزومی ندارد؛ امام فرمود نه، انتخابات باید باشد و منشأ اثر باشد، مردم تصمیم بگیرند، مردم انتخاب کنند و آنچه مردم میخواهند بشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: علی علیزاده با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر به بهارستان راه یافت

وب‌گاه فرارو

نتایح انتخابات مجلس یازدهم در تهران و سراسر کشور بعد از شمارش آرا بدین شرح است.